Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När kan jag ansöka ?

Ne hade missat att en förfrågan försvann nu i maj . Ok ! Tack för hjälpen ! De dumma är ju att jag har krediter som ja inte hinner få ner till 30 % utnyttjande som jag har fått råd om. Har ingen möjlighet att betala minsta månatliga betalningar på dem. Hur stor inverkan har de på bedömningen bankerna gör ? Brixo försvinner nu i juni förhoppningsvis . Och har möjlighet att betala av både Easy credit och credigo i oktober / november helt och hållet.

Ne hade missat att en förfrågan försvann nu i maj . Ok ! Tack för hjälpen ! De dumma är ju att jag har krediter som ja inte hinner få ner till 30 % utnyttjande som jag har fått råd om. Har ingen möjlighet att betala mer än minsta månatliga betalningar på dem. Hur stor inverkan har de på bedömningen bankerna gör ? Brixo försvinner nu i juni förhoppningsvis . Och har möjlighet att betala av både Easy credit och credigo i oktober / november helt och hållet.
Stäng inte ner krediterna innan du ansöker. Låt de ligga. En annan idé du kan testa är att sprida summorna, så att ingen kredit maxad. Maxad kredit är värst för betyget.

När är hemma börjar du stänga ner istället.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp