Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När kan jag ansöka om skuldsanering?

Varför? Istället för säga eller hjälpa så känns som alla tycker jag har tappat det helt. Hur kan det ens gå för det första med klarna när jag har KMF? Sen att jag ha gjort fel och inte kan hur det går till därför undrar om hjälp?
Att du lyckats få kredit hos Klarna om du har anmärkning och att du fått handla för 150000 kronor på kort tid känns inte korrekt helt enkelt. Så hög köpkraft kan du inte ha med de förutsättningarna ens utan anmärkning och skuldsaldo. Därför tvivlar jag på att de uppgifterna stämmer helt enkelt.

Att du lyckats få kredit hos Klarna om du har anmärkning och att du fått handla för 150000 kronor på kort tid känns inte korrekt helt enkelt. Så hög köpkraft kan du inte ha med de förutsättningarna ens utan anmärkning och skuldsaldo. Därför tvivlar jag på att de uppgifterna stämmer helt enkelt
Stämmer korrekt även jag var chockat att de godkände det? Hur kan de ens göra sånt ? När jag har anmärkningar och skuld hos KMF ? Är det något bugg eller vad är problemet med de? Det ska inte ens gå

Stämmer korrekt även jag var chockat att de godkände det? Hur kan de ens göra sånt ? När jag har anmärkningar och skuld hos KMF ? Är det något bugg eller vad är problemet med de? Det ska inte ens gå
Du får väl fråga klarna, kfm lär och bör utmäta dom sakerna du köpt och skuldsanering lär du inte få på något år

Varför? Istället för säga eller hjälpa så känns som alla tycker jag har tappat det helt. Hur kan det ens gå för det första med klarna när jag har KMF? Sen att jag ha gjort fel och inte kan hur det går till därför undrar om hjälp?
Kmf = kronomyndigfeten?

Du ska själv ha gjort allt för att komma till rätta med din ekonomiska situation.
Inte tagit nya lån eller krediter i närtid .
Slutat upp med att ta lån eller krediter .

Det du behöver göra i första steget är att kontakta skuld och budgetrådgivare.
Och du ska veta en sak .. skuldsanering är inte för alla och ingen lättvindig lösning på att man tagit för många lån och inte kan betala .
läs på kronofogdens hemsida så kommer du få bra info där.

Du hade nog rejäl otur helt enkelt om Klarna gav grönt ljus till att låta dig skuldsätta dig ytterligare.

Tror inte du är en kandidat för en skuldsanering.
Handlar man för 150k på Klarna bara för några dagar sedan trots den ekonomiska situationen du befinner dig i har man inte gjort allt i sin makt att få ner skulderna.

Andra personer kommer gå före,och du får vänta några år och se.

Jo… från klarna ? Men hur länge behöver man vänta innan man kan söka det är så jag menar
Säkert minst 2-3 år till nu då 150k är en stor skuld med och då får inget nytt komma emellan heller.
Sen ja klart det är fel att dem godkände att du fick det men bara för att det gick igenom så måste man ju inte göra det, det är ett tecken på att sanering kommer ta x antal år innan det blir aktuellt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp