Skuldsanering? Var det inte du som just köpt på Klarna för 150000kr?Hej!
Hamnade hos KFM för drygt 6-8 månader sen min stora fråga här är hur länge ska man veta innan man kan söka skuldsanering och idag drar typ 13-14 från min lön varje månad. Jag har ringt de och de har sagt att vi kommer även utmätta din bostadsrätt idag och det bästa vore om du sökte hjälp hos soc är det så de gör ? Har två barn och fru de har inget med skulden att göra men lägenheten står på mig. Vad ska jag tänka på här är det någon som kan hjälpa mig. Tacksam
Stämmer korrekt därför undrar hur länge man ska vänta innan man kan söka och hur det brukar gå till?Skuldsanering? Var det inte du som just köpt på Klarna för 150000kr?
Alltså är du seriös eller har du helt tappat det?Stämmer korrekt därför undrar hur länge man ska vänta innan man kan söka och hur det brukar
Varför? Istället för säga eller hjälpa så känns som alla tycker jag har tappat det helt. Hur kan det ens gå för det första med klarna när jag har KMF? Sen att jag ha gjort fel och inte kan hur det går till därför undrar om hjälp?Det här känns inte helt sanningsenligt.
Seriös vill bara veta vad som gäller och hur det går till?Alltså är du seriös eller har du helt tappat det?
Du är i vilket fall så långt ifrån en skuldsanering man kan komma.