Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När försvinner en anmärkning?

Frågan gäller en anmärkning som ska ligga i tre år och är utfärdad 2017-04-07.
Försvinner den imorgon eller är den borta 8/4?

Bör väl vara efter midnatt?

En ff som år gjord låt oss säga 6 april 2019 är försvunnen 6 april 2020, bisnode kör lite annorlunda. Då försvinner det 7 april istället för 6.

Jag kikar imorgon bitti så får vi se helt enkelt! Lovar att uppdatera! Är en misskött kredit som suttit i 3 år så ska bli skönt o slippa den!

Jag kikar imorgon bitti så får vi se helt enkelt! Lovar att uppdatera! Är en misskött kredit som suttit i 3 år så ska bli skönt o slippa den!
Vore intressant att veta UC betyg nu och efteråt om du vill dela med dig utav det! Har själv en anmärkning från ett inkassobolag som försvinner i juni så sitter på spänn för att se vad som sker därefter med betyget

Vore intressant att veta UC betyg nu och efteråt om du vill dela med dig utav det! Har själv en anmärkning från ett inkassobolag som försvinner i juni så sitter på spänn för att se vad som sker därefter med betyget

Självklart! Har 2 anm kvar, efter denna försvinner. Båda försvinner i höst- 1 misslyckat utförsök försvinner i november och en bet anm försvinner i oktober.

Har 9ff, 13.6 i betyg nu.. bättre inkomst o bättre underskott kommer med när inkomsten uppdateras nu i dagarna för mig.. återkommer gärna! Är med spänd på att se vad som händer.

Din anmärkning är de misskött kredit eller missbrukat kontokredit eller vad de heter..? den ena ligger i två år den andra i 3.. den ja har har legat i 3..

Frågan gäller en anmärkning som ska ligga i tre år och är utfärdad 2017-04-07.
Försvinner den imorgon eller är den borta 8/4?
Den borde vara borta idag och inte synas längre

Den borde vara borta idag och inte synas längre
Den är borta! Men betyget förbättrades bara med 1.5. Men kan de ha o göra med att inkomsten snart ska uppdateras för många? Att uc algoritmen är lite försiktigt lixom..

Den är borta! Men betyget förbättrades bara med 1.5. Men kan de ha o göra med att inkomsten snart ska uppdateras för många? Att uc algoritmen är lite försiktigt lixom..
Det brukar inte bli bra med en gång
Tuvärr..jag väntade också men mitt betyg steg men sen blev det gradvis bättre

Självklart! Har 2 anm kvar, efter denna försvinner. Båda försvinner i höst- 1 misslyckat utförsök försvinner i november och en bet anm försvinner i oktober.

Har 9ff, 13.6 i betyg nu.. bättre inkomst o bättre underskott kommer med när inkomsten uppdateras nu i dagarna för mig.. återkommer gärna! Är med spänd på att se vad som händer.

Din anmärkning är de misskött kredit eller missbrukat kontokredit eller vad de heter..? den ena ligger i två år den andra i 3.. den ja har har legat i 3..

Nja vettefasiken vad den är. Ett belopp på 250:- från ett inkassobolag. Enda jag väntar på tills jag är fläckfri. Läst här på forumet att anmärkningar från inkassobolag slår hårdare än en ”vanlig”.

Men skönt ändå att betyget rörde sig något! Man fattar ju att man är på rätt bana då :) Grattis!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp