Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När får man hembesök av kfm?

Får man hembesök ofta av fogden numera?
Släppte allt för ett bra tag sedan. Jag signerade direkt från fogden i kivra! Vill nu att löneutmätning ska komma igång? Vill absolut inte dom kommer hem till mig. Vill rj barnen dka fråga något? När i processen kommer fom hem till en?

Släppte allt för ett bra tag sedan. Jag signerade direkt från fogden i kivra! Vill nu att löneutmätning ska komma igång? Vill absolut inte dom kommer hem till mig. Vill rj barnen dka fråga något? När i processen kommer fom hem till en?
Som jag förstår det kommer dem ändast hem till dig om du ej svarar på brev osv eller om dem misstänker att du har något av värde hemma att utmäta, kan ha fel!

Det är nog inga raka svar på det. Vi hade pågående löneutmätning när dom en dag stod ute i trädgården…

Hur länge sen är det ”skuld att betala” datumet förföll på breven från kronofogden?ä efter utslag? Därefter kan du räkna allt mellan 2-5 månader innan lön-utmätning kickar igång

Det bärande på om man kommer eller inte är om man tror du har något av värde

Det bärande på om man kommer eller inte är om man tror du har något av värde
Tack..då är det bättre jag förväntar mig att don kommer. Bor i villa ( ej ägare). Så kanske dom kommer. Jobbesök är väl endast om man inte signerar delgivning i kivra?
Fått beslu om skuld o betala för nån månad sen

Kan väl glömma skatteåterbäring?? Kfm o skatteverket samarbetar väl?

Tack..då är det bättre jag förväntar mig att don kommer. Bor i villa ( ej ägare). Så kanske dom kommer. Jobbesök är väl endast om man inte signerar delgivning i kivra?
Fått beslu om skuld o betala för nån månad sen
Om man signerar allt på post och i kivra är risken för jobbbesök otroligt liten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp