Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När betalas den nya lönen ut?

Det är kört!

ringde till lönekontoret och de har inget kontonummer registrerat... Ringde till min sambo och det visar sig att det är bara två dagar sedan som han anmält konto... Alltså!!!!!!!!!!!!!!!!! Ghrrrrr

Nu verkar det som att han kommer få utbetalningskort.
Och alla man lovat att betala idag... Visst ja det låter jätte trovärdigt om man säger Tyvärr, lönen kom inte idag, saknades kontonummer så vi måste vänta på utbetalningskort.... Fuck!

Hoppsan, han lär inte få en ”mysig” helg...typ ;)

(Men) försök slappna av & finn ro i att lönen iallafall kommer & betala dina skulder så fort det går därefter :)

Hoppsan, han lär inte få en ”mysig” helg...typ ;)

(Men) försök slappna av & finn ro i att lönen iallafall kommer & betala dina skulder så fort det går därefter :)
Tack snälla du, det är inte lätt när det är så mkt som är akut, är helt slut i psyket, ringa hit och dit, nu gick luften ur mig helt, bara gråten finns kvar. Det löser väl sig på ngt sätt men så klantigt av min sambo att inte ta tag i det här med kontot på en gång, utan gå och vänta... så typiskt honom!

Kunde i a f betala bolånet som var försenat men hade lovat Swedbank att även betala månadens avier men pengarna räcker inte. Har betalat Tele2 så de inte stänger av abonnemangen samt de sena fakturorna för hem- och bilförsäkringen. Massa akuta räkningar kvar :(

Resten får vänta tills lönen kommer när det nu blir, låter krångligt med utbetalningskort. Sen ska man gå till Swedbank och sätta in och när det är över 10 000 kr så måste man meddela innan att man kommer (så var det förut i a f).

Jag brukar kämpa på men idag blev det bara för mkt, all väntan och oro och ångest och så ingen lön ändå.
Har en lista på det som ska betalas akut och en lista på det som pengarna inte kommer räcka till... och en lista på vilka jag måste ringa etc etc...

trevlig helg på er!

En annan sak att ha som tumregel är att om den 25:e är på en lördag kommer pengar på fredag. Är det på söndag kommer de på måndagen efter helgen. Så har vi det.

En annan sak att ha som tumregel är att om den 25:e är på en lördag kommer pengar på fredag. Är det på söndag kommer de på måndagen efter helgen. Så har vi det.
Om 25:e infaller på helgen/helgdagar så får vi alltid lönen innan.

Kände det på mig. Min lön syns på kontot sedan igår och betalas ut 27:e så det lät som att något var fel då det inte registrerats på kontot som kommande utbetalning.

Fortfarande arg ser jag:p du har tur att jag lovade konstapel kimsan, annars hade du behövt ringa ännu en gång gråtandes till mammi:eek:

Har inte pratat med henne på sista 25 åren. Du har lite höga tankar om dig själv plutten,krävs lite mer än en bärplockare till tangetbordskrigare för att få mig och hetsa upp mig eller gråta till mamma. Du verkar lite upphetsad själv,hur mår du? Är du en sån där näthatare hihi...

Har inte pratat med henne på sista 25 åren. Du har lite höga tankar om dig själv plutten,krävs lite mer än en bärplockare till tangetbordskrigare för att få mig och hetsa upp mig eller gråta till mamma. Du verkar lite upphetsad själv,hur mår du? Är du en sån där näthatare hihi...
Hej igen sötis. Du verkar va den ända tangentbordskrigaren här. Att du är så arg hela tiden tyder på att du sväljer en hel del i verkliga livet men försöker kompensera för det bakom skärmen. Ett råd är att inte svälja för mycket :D
Tror inte ens mamma hade kunnat hjälpa dig men tror du inte det är dags att ringa henne ändå?
Hetsa inte upp dig för mycket nu Peter så du inte skadar tangentbordet, det verkar vara det bästa du har;)

Hej igen sötis. Du verkar va den ända tangentbordskrigaren här. Att du är så arg hela tiden tyder på att du sväljer en hel del i verkliga livet men försöker kompensera för det bakom skärmen. Ett råd är att inte svälja för mycket :D
Tror inte ens mamma hade kunnat hjälpa dig men tror du inte det är dags att ringa henne ändå?
Hetsa inte upp dig för mycket nu Peter så du inte skadar tangentbordet, det verkar vara det bästa du har;)

Seså,backa några steg och läs om dina inlägg. Du gick ut rätt hårt som en dramaqueen av nån anledning. Tålde inte att ha fel var det va?
Är själv en sansad och lycklig person och skulle inte ens komma på en sån sjuk tanke att skada tangentbordet?
I helgen blir det att jobba för dubbla timmar och extra ledigt i vinter som ska bringas i några av mina hus i Thailand btw,där lär man sig att hålla sinnet still och inte hetsas upp i onödan för nättroll tex. Real life är en annan femma men där skulle du nog va tyst som en mus ändå,trevlig helg och tänk på blodtrycket vännen :D

Seså,backa några steg och läs om dina inlägg. Du gick ut rätt hårt som en dramaqueen av nån anledning. Tålde inte att ha fel var det va?
Är själv en sansad och lycklig person och skulle inte ens komma på en sån sjuk tanke att skada tangentbordet?
I helgen blir det att jobba för dubbla timmar och extra ledigt i vinter som ska bringas i några av mina hus i Thailand btw,där lär man sig att hålla sinnet still och inte hetsas upp i onödan för nättroll tex. Real life är en annan femma men där skulle du nog va tyst som en mus ändå,trevlig helg och tänk på blodtrycket vännen :D
Hahahaha redan full lille gubben? Ser att du drömmer :cool:
Men jo förlåt, ska inte störa dig mer... nu är det ju fredag och du sitter säkert där i din stol på balkongen i din hyres lägenhet med en öl i handen/vilandes på öl magen, tänker om det skulle va denna söndag du skulle duscha. Tänker på hur "de" tar jobben du vill ha, tjejer du vill ha, pengarna du kunde haft. För allt är andras fel eller? Bärplockarna? Sen drömmer du om Thailand... värmen du hade velat åka till... men tuff känner du dig ändå bakom tangentbordet... ute i real life skulle du nog sätta dig någon annanstans i bussen och hålla truten.
Jag gick inte hårt till men kan tänka mig det om du inte lägger ner detta och forsätter ditt snack.
I detta fall är jag faktiskt väldigt glad att jag hade fel. För TS skull.
Ha en fin kväll.

Det finns nog bättre sidor att ”
tugga ” på.
Ett alternativ är även jourhavande kompis eller präst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp