Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När betalas den nya lönen ut?

Hur går det? Blev det några pengar idag? Håller tummarna!

Ingenting än!!! Har en lång lista på sånt som måste betalas idag och då är det idag! :(

De har sagt att han ska få lön idag från nya jobbet. Jag ringde till Swedbank för att fråga om de kunde se framtida insättningar men de kunde inte se ngt.

Mitt sista hopp är att det ändå kan komma under dagen om lönerna hanteras via nordea och vi har Swedbank.

Annars är det brutalt kört.

Ingenting än!!! Har en lång lista på sånt som måste betalas idag och då är det idag! :(

De har sagt att han ska få lön idag från nya jobbet. Jag ringde till Swedbank för att fråga om de kunde se framtida insättningar men de kunde inte se ngt.

Mitt sista hopp är att det ändå kan komma under dagen om lönerna hanteras via nordea och vi har Swedbank.

Annars är det brutalt kört.
Vi håller tummarna! Har de sagt att de utbetalat så kommer det säkert. Om inte idag, kanske på måndag

Vi håller tummarna! Har de sagt att de utbetalat så kommer det säkert. Om inte idag, kanske på måndag

Fast hans lönekontor har sagt att lönen betalas ut den 26 varje månad och om den 26 är på en helg så kommer lönen vardagen innan, alltså i det här fallet har de sagt att hans lön kommer att finnas på kontot idag.

Har aldrig varit med om att den inte kommer redan på morgonen men jag kan inte göra så mkt mer än vänta och kolla kontot men som sagt listan på försenade räkningar som måste betalas in idag är lång. Flera av dem är riktigt akuta som bolånet för förra månaden (risk att det sägs upp säger Swedbank), bilförsäkring m m

Det låter inte så lovande.

Har någon av er erfarenhet att lönen kan komma senare under dagen?

Har någon av er erfarenhet att lönen kan komma senare under dagen?

Ja, på mindre företag kan det vara så... Min dotter som arbetar på restaurang får sin lön närhelst under dagen den 27:e... Den har aldrig suttit på hennes konto på morgonen iallafall vad hon har sagt till mig...

Ja, på mindre företag kan det vara så... Min dotter som arbetar på restaurang får sin lön närhelst under dagen den 27:e... Den har aldrig suttit på hennes konto på morgonen iallafall vad hon har sagt till mig...
Tack för svar. Det här är en stor kommunal skola.

Det är kört!

ringde till lönekontoret och de har inget kontonummer registrerat... Ringde till min sambo och det visar sig att det är bara två dagar sedan som han anmält konto... Alltså!!!!!!!!!!!!!!!!! Ghrrrrr

Nu verkar det som att han kommer få utbetalningskort.
Och alla man lovat att betala idag... Visst ja det låter jätte trovärdigt om man säger Tyvärr, lönen kom inte idag, saknades kontonummer så vi måste vänta på utbetalningskort.... Fuck!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp