Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När betalas den nya lönen ut?

Det är vad jag själv befarar men som sagt jag har timlön och den kommer månaden efter men får månadslön kankse finns hopp att det är andra regler som Kimsan säger.

Jag vågar nästan sätta mitt huvudet på att det är så... det hålls inte inne någon lön om man har månadslön. Jag får alltid min lön den 25:e, men jag har likväl inte arbetat HELA månaden när lönen kommer... Nä, avvikelser rapporteras, som sagt, alltid efterföljande månad. No problemas... Du kan chilla :)

Jag vågar nästan sätta mitt huvudet på att det är så... det hålls inte inne någon lön om man har månadslön. Jag får alltid min lön den 25:e, men jag har likväl inte arbetat HELA månaden när lönen kommer... Nä, avvikelser rapporteras, som sagt, alltid efterföljande månad. No problemas... Du kan chilla :)

Hoppas verkligen att det blir så, det får vi se nu på fredag. Men hur har de 8000 kr från hans gamla jobb tillkommit som han ska få nu i augusti? Där hade han också månadslön och då får han fått lönen för juli den 25/7, borde inte blir ngt kvar att betala ut om man får lönen innevarande månad tänker jag.

Senast ändrad:
Hoppas verkligen att det blir så, det får vi se nu på fredag. Men hur har de 8000 kr från hans gamla jobb tillkommit som han ska få nu i augusti? Där hade han också månadslön och då får han fått lönen för juli den 25/7, borde inte blir ngt kvar att betala ut om man får lönen innevarande månad tänker jag.

Det är med största sannolikhet intjänad semester från april-juli :)

Som de andra säger, månadslön får man oftast samma månad.

Lägger mig i också fast alla sagt det. Har han månadslön från nya jobbet så kommer han få lön denna månad. ÄR han fast anställd fast på timme så kommer han få lönen i september...

Månadslön här(tjänsteman) ! Vi får alltid månadslönen i förskott men avdragen i efterskott , tror du kan vara lugn med 25/8:)

Absolut lön i Augusti. Endast timanställda som får lönen månaden efter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp