Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

När öppnar stängda lånesidor?

Hej

Jag hittade en sida som listade alla sms lån, men massor av dom var stängda pga. uppgradering av systemen? Någon som vet om/när dom öppnar igen?

kontantfinans
månadslön
helgslant
månadslön
pytteslant
pengaträd
frågapengar
kvicklån
lättlån
lättkrediten
pyttelån
Lucky loan
vardagskrediten
solskenslån
spottstyver
loanbox
online kredit service
Sverigelånet

De flesta öppnar nog inte överhuvudtaget...

Några verkar ha öppet

Hej

Kollade igenom hela lista och nu kommer jag inte exat ihåg, men det jag kommer ihåg är att det på www.svergielånet.se verkar vara öppet för att kunna låna, sen var det som sagt var ett aställe till där det int framkomemr något om att de uppdaterar sin sida och nte har öppet.

online...........

Det verkar som om inlinecreditservice också har öppet

dom flesta du radat upp är bluff.RTF finansiering bla står bakom flesta här.och är kända för hitta på lånesidor som inte funkar.luckyloan likadant.har också varit i blåsväder.deras återbetalningsbelopp var sjukliga.alltså låna 1000 betala tillbaka 3000,de svarar inte på ansökningar eller mail,deras hemsida ligger alltid nere för underhåll.detta är inte första gången kan jag säga.alla har varit i blåsväder på de flesta forum av nån orsak.
sverigelånet ska inte va en av dessa och loanbox,online kredit service känner jag inte till.

men jag har själv testat en del av dessa.förlorade bara smskostnaden
står det RTF finansiering i villkoren tycker jag ni ska va försiktiga.
jag menar alla gör som man vill men jag ville bara förvarna.
och förhoppningsvis kanske de är bättre idag än vad de var för 1 år sedan.

Just LuckyLoan fungerade fint när jag lånade av dem för snart 5år sedan. Men saker kan ju snabbt ändras. Vad jag kan minnas var inte deras avgifter värre än någon annan då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp