Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När är min kreditupplysning ren från skuldsaneringen?

Jag lånade pengar i perioden 2013-2016, därför har jag sanering. Konsumtionslån allting. Har inte spelat för en krona som jag lånat.

När skuldsaneringen kom igång men även innan det så fick jag en kick av att spela och har därefter börjat att spela men jag är inte beroende av att spela. Det har gått bra för mig, väldigt bra.
Köp bilen imorgon för vinstpengarna, bilen du har idag lär ge bättre inbyte nu än vad den kommer att göra 2026.

Meanwhile, min bil vårt 10k mer på ett år.
Printa pengar är bra ;)
Kör även du, likt kaffesump, 22 mil de dagar du jobbar?
Låter orimligt att en bil som rullar 2 500 mil om året ökar i värde.

Jag var möjligen lite otydlig.
Varför, efter din skuldsanering ska du börjar direkt med billån trotts flera hundratusen kronor på ditt konto?

För att dom pengarna ska gå in och betala bort två lån som ingår i min sanering men som frugan är medlåntagare på (utländska skulder). Det som blir över, använder vi som kontantbetalning vid bilköp och resten lån.

Låter lite rörigt alltihop.
Dagen efter din skuldsanering upphör bör din UC vara "ren" och en månad senare har du bättre riskprognos/score.
Lycka till med bilköp.
Dvs, om du klarar dig utan att bli påkommen med större mängder likvider under saneringen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp