Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När ändras summan att betala?

Digitalt. Nä, den funktionen finns inte än.
Kan du visa här hur det ser ut? Jag har dock skickat in via brev så hos mig finns ingenting. Skulle vara kul att se hur det ser ut när man skickat in digitalt.

Kan du visa här hur det ser ut? Jag har dock skickat in via brev så hos mig finns ingenting. Skulle vara kul att se hur det ser ut när man skickat in digitalt.

Bilagor

• 3FA5ADA2-7796-475E-B5BA-01AE8A74F0E2.png
    3FA5ADA2-7796-475E-B5BA-01AE8A74F0E2.png
    1 016.3 KB · Visningar: 18
Visst är det där själva ansökan bara? Eller Står det inledande skuldsanering i den ansökan? Isåfall undrar när det kommer att man kan följa hela sitt ärende på deras hemsida. Trodde dom hade en funktion för det. @Lasseman

Visst är det där själva ansökan bara? Eller Står det inledande skuldsanering i den ansökan? Isåfall undrar när det kommer att man kan följa hela sitt ärende på deras hemsida. Trodde dom hade en funktion för det. @Lasseman
Står bara ansökan, tar nog tid innan de börjar med nån sån funktion. Skulle vara smidigt iaf, då slipper de alla mejl och samtal ang hur det går.?

Kfm kanske sitter med gamla system med tanke på att det är telefonsamtal och i brevform?

Kfm kanske sitter med gamla system med tanke på att det är telefonsamtal och i brevform?
Samtal är bra, då man berätta sin historia lite bättre. Varför man skickar in med brev är oklart, går ju väldigt lätt att göra ansökan på deras sida.

Samtal är bra, då man berätta sin historia lite bättre. Varför man skickar in med brev är oklart, går ju väldigt lätt att göra ansökan på deras sida.
Man skickar i brevform när man har sekretess bla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp