- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 368
- Poäng
- 477
Ibland tänker jag att vi har så sjukt höga krav på oss själva att vi snubblar ens innan vi hinner resa oss. Tycker det låter sunt att backa och fortsätta på ditt sätt och när tiden är redo eller släppa det!Bra gjort! Lycka till! Jag kunde utnyttja ångerrätten så jag gick ut efter 3 dagar, blev sjukt stressad av matregistreringen och särskilt är jag inte hittar den mat jag vill registrera. Ångesten kom tillbaka så det kändes inte rätt. Fortsätter på mitt sätt. Så får vi se längre fram.
Om man pallar att släppa alla eller många av alla sjuka krav man sätter på sig själv (men aldrig på andra), blir dom nog enklare att hantera. Man gör ju verkligen så gott man kan efter sin förmåga och ibland har man inte förmågan men man är inte sämre för det, utan man är helt enkelt som fölk är som mest. Mvh en som inte rört sig och ätit skitmat hela hösten men helt enkelt inte varit kapabel till något annat.Din/vår tid kommer

Jag är samma person och har kvar mina bra och dåliga sidor. Så på så sätt bryr jag mig inte om vad jag väger MEN det vore billigare att gå ner så jag kan använda ngt av det jag har i garderoben istället för att behöva köpa nytt och sen har vi hälsoaspekten inte minst. Men det viktigaste för mig var att komma till insikt att jag faktiskt känsloäter (av fler olika anledningar) för då ka jag förhoppningsvis göra ngt åt det och inte bara köra på.