Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Myras väg mot skuldfrihet

Tror jag hade släppt den vidare till Svea för det är faktiskt lättare ! Och 1000 kr månad är ju helt ok tycker jag !
Men jag har betydligt högre skuld än din sambo, så jag är rädd att Svea kommer vilja ha högre. Men det lutar åt att jag släpper än av de två aktörerna.

Det kan vara så att de inte får in sina pengar av folk nu när de stoppat för uttag, att man prioriterar att betala där man kan ta ut igen och ev därför de stramar åt. Ingen aning. Fick över 5000 kr fr extrajobbet och allt gick till skulder och det räcker inte långa vägar och det är ta mig f*n inte kul! Men bara kämpa på!
Tänkte precis som du ! Tror många lånebolag lite tufft nu i dessa tider ! Det är tufft med skulder ! Men vi ska bara klara av det !

Glad att det går framåt för er :) Klart vi SKA klara av det!:tummen:
Det ska vi verkligen ! Nu har vi inte lånat på säkert 1,5 år ! Känns underbart verkligen ! Enda sättet man blir fri tillslut !

Det ska vi verkligen ! Nu har vi inte lånat på säkert 1,5 år ! Känns underbart verkligen ! Enda sättet man blir fri tillslut !
Samma här, har inte tagit nya lån på 2 år. Som du säger, det är enda vägen framåt!

Jag ligger efter med en betalning på flexlimit, avslutade den för någon månad sen med då jag ändå inte tror de kommer låna ut mer. Så tror jag kommer släppa de, har 9500 där nu

Jag ligger efter med en betalning på flexlimit, avslutade den för någon månad sen med då jag ändå inte tror de kommer låna ut mer. Så tror jag kommer släppa de, har 9500 där nu
Om du bara har 9500 kr där så har du chans att Svea går med att du betalar 1000 kr/mån om du inte kan/vill betala mer. Ja det är ytterst osäkert om de kommer börja med utlåning igen. För min del är det ändå tur i oturen att man inte kan göra uttag för då minskar skulden när jag betalar varje månad utan att ta ut.

Om du bara har 9500 kr där så har du chans att Svea går med att du betalar 1000 kr/mån om du inte kan/vill betala mer. Ja det är ytterst osäkert om de kommer börja med utlåning igen. För min del är det ändå tur i oturen att man inte kan göra uttag för då minskar skulden när jag betalar varje månad utan att ta ut.
Du tänker helt rätt ! Hade aboslut släppt det vidare ! Och 1000 kr månad så minskar det väldigt fort med !

ja, iofs blir de 1000 kr i månaden kan de lika gärna vara, för nu betalar jag 950! För man lär ändå inte få fryst ränta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp