Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

MyLoan är de bra?

Är det någon som provat MyLoan en låneförmedlare jag inte känner till:

MyLoan är en oberoende aktör som tillsammans med UC har utvecklat ett system där ni som kund endast behöver göra en kreditupplysning och samtidigt kan ta del av erbjudanden från flera banker. Detta innebär att ni behåller er kreditvärdighet och kan ta del av de bästa erbjudanden från bankerna Vi kontaktar er med svar från bankerna inom 24 h

Ja, jag har använt deras tjänst. Den är riktigt bra - cirka 10 banker (bl.a. Seb), svar inom samma dag och bra service av deras rådgivare som hade bra koll! Betydligt bättre än Lendo tyckte jag.

Ja, jag har använt deras tjänst. Den är riktigt bra - cirka 10 banker (bl.a. Seb), svar inom samma dag och bra service av deras rådgivare som hade bra koll! Betydligt bättre än Lendo tyckte jag.

Verkar vara samma banker som Lendo använder?
Vill du säga hur stort lån du sökte, vilken bank och ränta du fick? Antal UC-förfrågningar, krediter?

Hur lång tid tog det från att du skickade in ansökan till att du fick pengarna?

Jag ska söka ett lån hos min nuvarande bank (Swedbank) men om jag inte får där funderar jag på att använda mig av Lendo/Freedom Finance eller nu kanske detta MyLoan om de nu funkar bra.

Jag vill varna för myloan. De har inte längre 15 låneinstitut/banker som de skriver på sin hemsida, och ingen storbank. Sökte i förra veckan och det vara bara 6 bolag som kikade på min ansökan. De svarar inte heller på mail.

Välj någon annan blir mitt råd!

De har fortfarande inte svarat på mina mail. Så ingen kontakt med kunderna och bankerna har börjat hoppa av i rask takt. Slutsats? Välj en annan förmedlare att lägga en UC-förfrågan på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp