Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mycket färre lånebolag efter årsskiften!

Tyvärr verkarbdet som dom mest seriösa försvinner först, tänker pp Kortlån.se. Billigast och aldrig svikit och enkelt och smidigt att förlänga osv.
Stäng Trustbuddy, dom tar upplysningar hela tiden utan att ansökt lån behandlas på flera månader typ. Så jävla störda don är! Deras datasystem har tagit över och styr människorna som jobbar på Trustbuddy och har dom som slavar.

Jag har inga smslånlån. Deklarerade 270 000 förra året. Inga anmärkningar. Trots det blev jag nekad. Fick inte ens veta varför.

Dom är helt körda sen dom förstörde sitt gamla data system... Automatiken har tagit över till och med dombanställda.

Vad talar för att det blir förändringar?.Detta skulle ju ske redan from 1 Juli-2014.Är det egentligen något som hänt sedan dess?.

Vad talar för att det blir förändringar?.Detta skulle ju ske redan from 1 Juli-2014.Är det egentligen något som hänt sedan dess?.

Inte ett piss har hänt. Jag fick låna 25000 kr från Onea trots en massa anmärkningar. Dom bryr ju sig inte ett dugg om att man nyligen haft betalningssvårigheter...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp