Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mrkoll.se en läskig sanning

De far ju med osanning på mig. Sökte på mig själv och vad få man upp "***** är förekommande i mål. Eventuellt handlar det om tvist eller stämning."

Vidare under står det:
Läs domen direkt - helt anonymt!99 kr
Betalningen genomförs över en säker anslutning.
Informationen visas direkt efter genomförd betalning och är tillgänglig obegränsat under 24 timmar.

Vadå???? har ingen tvist eller stämning på mig. Så de vill att nån ska punga ut med 99 kronor (nyfiket eller ej) bara att upptäcka att jag INTE är FÖREMÅL för sånt. Usch vilken sida. Borde anmälas :mad::mad::mad:
Kolla i Lexbase. Där kan du kolla domar osv.

Råder samtliga som klistrat in sin information här att radera eller ändra i texten, då det går att googla fram era namn genom den.

Råder samtliga som klistrat in sin information här att radera eller ändra i texten, då det går att googla fram era namn genom den.

Jag personligen har inget behov egentligen utav att vara anonym men det kan vara bra om man söker lån i framtiden att inte bankerna hittar än enkelt :D
Tack för heads up!

men ingen har väl skrivit någon information här som kan kopplas till något namn?

men ingen har väl skrivit någon information här som kan kopplas till något namn?

Nej, men genom att googla på delar av texten som klistrats in kan man genom uteslutningsmetoden hitta personens namn.

testa, återkom om du lyckas, jag tvivlar starkt på det

Det var det jag gjorde på två av användarna. Eftersom jag visste vilken ord de bodde på så kunde jag hitta deras namn. Därav varningen. Slutdiskuterat om det nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp