Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Moneygo, erfarenheter?

???

Varför mailar du inte dom?

Vad e de för svar?? Hur behandlar ni varandra? Forumet är väl till för att få hjälp o andras erfarenheter?? Tänk om alla skrev, ring dom, mejla dom .,, va e de? Vi på forumet hjälps väl åt om vi har info??? Eller??? Dömer vi varandra lika mycket som världen runt omkring dömmer andra., här på forumet ska vi väl hjälpa varandra?? Eller??

Satte kaffet i halsen när jag idag loggade in på Min UC. Har haft ett lån hos MoneyPal/MoneyGo i några år som aldrig synts hos UC, men i och med senaste uppdateringen fick jag plötsligt en ny kredit synlig. Tack för den julklappen :-(

Det förklarar varför mitt betyg hoppade upp från 12% till 18%. Som tur är har jag bara 6000 kvar där så blir till o försöka betala av så fort som möjligt.

Jag hade också helt missat att de plötsligt registerat mitt lån på UC som har jag haft sedan 2011. Såg att min scoring hade sjunkit rejält pga detta. Riktigt dåligt tycker jag =(

I samma tråd och bild ser det ut som att Entercard tar MiniUC så det tror jag inte att dom göra :) ibland när man söker via Lendo så tar vissa företag både mini och full UC

I samma tråd och bild ser det ut som att Entercard tar MiniUC så det tror jag inte att dom göra
ibland när man söker via Lendo så tar vissa företag både mini och full UC

Ja fast dom andra aktörerna har ett annat datum. MoneyGo:s förfrågan står "själv"

Tog ett lån hos dem ikväll på 50 000 kr.Tänkte ha lite buffert bara och satsa på att amortera av lånet till mars 2021.

Att alltid försöka ha mer buffert än vad detta lånet är värt

Fick nominell ränta 4,40 och effektiv 6,26.

Tog ett lån hos dem ikväll på 50 000 kr.Tänkte ha lite buffert bara och satsa på att amortera av lånet till mars 2021.

Att alltid försöka ha mer buffert än vad detta lånet är värt

Fick nominell ränta 4,40 och effektiv 6,26.

Hej, vad hade du för förutsättningar och tog dom en full UC?

Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp