Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Moneybuddy igång igen!

Kan ni alla betala tillbaka era lån så dom har råd att öppna igen tack! :D

Ja faktiskt... Dom(om dom nu är flera personer bakom sajten) skyller på datasystemproblem...men dom har nog inte varken tid el råd att ha öppet för nya ansökningar nu. Verkar som alla här inte kunnat betala tillbaka...antar det är minst 10ggr fler som inte är på forumet som är i samma sits.

Hade de bara gått med på någon form av avbetalningsplan så skulle ju pengar redan börjat komma in istället för att hota med Kf.

Ja faktiskt... Dom(om dom nu är flera personer bakom sajten) skyller på datasystemproblem...men dom har nog inte varken tid el råd att ha öppet för nya ansökningar nu. Verkar som alla här inte kunnat betala tillbaka...antar det är minst 10ggr fler som inte är på forumet som är i samma sits.

dom borde ju veta om vid detta laget att många inte klarar av betala tillbaka så startar dom sms utlåning så får de skylla sig själva.och det borde va avb på dessa lån.då hadde funkat bättre både för oss som lånar och de som lånar ut.

Moneyduddy

Tror jag ska följa deras företagsidé. Starta en bilfirma med en bil i lager. När det är såld och jag fått in alla pengar så köper jag en ny och säljer.......

Japp, vet inte riktigt varför men dom öppnar cirka 1 gång i månaden och stänger lika fort.

Jag är nyfiken på hur det gått för er som fått inkassokrav och som inte betalat, har de skickat dessa vidare till kf ännu?

Jag är nyfiken på hur det gått för er som fått inkassokrav och som inte betalat, har de skickat dessa vidare till kf ännu?

Mitt skulle varit betalt 27:e mars. Har inte fått från KFM ännu. Dock kunde jag betala idag tack och lov så hoppas jag slipper det nu. Verkar som de väntar med KFM i alla fall...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp