Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Moneybuddy igång igen!

Exakt samma för mig. Då ser jag dom härmed som oseriösa!

sökte igår och fick samma besked som er. skickade mail för 45 min sedan för att fråga hur länge en utb tar . sedan och fick svar att pengarna var på gång och nu hade de trillat in på kontot

ansöker man med e-leg om man inte har ett reg mobilnr

Hade ett lån med förfallodatum 2013-03-26 och betalade förlängningsavgiften den 22 trots detta har jag mottagit en påminnelse... Någon annan som råkat ut för samma sak?

förlängning

Jodå, exakt samma här! Förfallodatum 26/3 och betalade in påminnelsen enligt instruktionerna på fliken (som innehöll information om lånet som ocr, förfallodatum, senaste betalningsdatum och belopp). 30/3 kommer en påminnelse på obetalt lån där inte ens förlängningsavgiften är avdragen. Loggar man in är inte heller det förlängningsavgiften avdragen från beloppet. Vid kontakt hävdar de att det enbart gäller nya lån. Men skulle det vara fallet så borde de ju ha skrivit något i stil med "gäller enbart lån tagna efter "datum"" på förlängningsfliken och inte ha personlig info där...

Fyfan så oseriöst! Jag tänker inte backa om detta om det så ska gå vidare till kronofogden. Jag är trött på oseriösa på oserösa långivare som inte bryr sig ett skit om kunderna. Det är dags att vi alla går ihop och sätter ner foten. De första jag vill komma åt är dessa patrask och de ökända mobillån.se

felskrivning

Jodå, exakt samma här! Förfallodatum 26/3 och betalade in påminnelsen enligt instruktionerna på fliken (som innehöll information om lånet som ocr, förfallodatum, senaste betalningsdatum och belopp). 30/3 kommer en påminnelse på obetalt lån där inte ens förlängningsavgiften är avdragen. Loggar man in är inte heller det förlängningsavgiften avdragen från beloppet. Vid kontakt hävdar de att det enbart gäller nya lån. Men skulle det vara fallet så borde de ju ha skrivit något i stil med "gäller enbart lån tagna efter "datum"" på förlängningsfliken och inte ha personlig info där...

Skulle naturligtvis stå Förfallodatum 26/3 och betalade in förlängningen enligt instruktionerna på fliken (som innehöll information om lånet som ocr, förfallodatum, senaste betalningsdatum och belopp).

...

ja, det är fruktansvärt oseriöst. Jag är jättearg! De måste ju ändå hålla sig till sina egna villkor och avtal. Om man följer instruktionerna på deras flik måste man ju indirekt ha gjort ett avtal med dem om förlängning. Illa!!!!

Någon som fått ifrån KFM än på dessa?
Jag väntar fortfarande..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp