Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monetti höjning

Kan man ansöka om höjning efter att ha haft deras Flexilån i ca 2 månader? Läste att ngn som har Flexilånet såg på Sina Sidor när han/hon var inloggad om en knapp där man kunde ansöka om höjning.
När jag är inloggad ser jag inget erbjudande om höjning, vill inte 'slösa' på en Bisnode onödan om det betyder att kan automatiskt blir nekad om höjning inte erbjuds på ens sida.

Kan man ansöka om höjning efter att ha haft deras Flexilån i ca 2 månader? Läste att ngn som har Flexilånet såg på Sina Sidor när han/hon var inloggad om en knapp där man kunde ansöka om höjning.
När jag är inloggad ser jag inget erbjudande om höjning, vill inte 'slösa' på en Bisnode onödan om det betyder att kan automatiskt blir nekad om höjning inte erbjuds på ens sida.
Jag frågade dom ganska nyligen och då var att efter 3 månaders betalningar så kommer det en kan knapp om höjning på din sida. Men man måste betalat alla tre fakturor i tid.

Kommer automatiskt grön knapp högst upp på sidan, hade de i 10 månader och gick från 5-10-20-30.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp