Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Någon som har fått avbetalningsplan med Monefit ?

Jag har skickat 13 mail fördelat på de senaste 3 månaderna, helt utan svar. Nu har jag slutat betala på lånet, bara som ett experiment att se vad som händer. Hittills inget mer än automatiska sms-och mail.
Vad har hänt med ditt lån?

Vad har hänt med ditt lån?
Ni andra som har Monefit, betalar ni varje månad enligt plan eller har ni avbetalning ? Vad händer ? Jag kan inte betala 6000 varje månad för mitt lån där för att sedan plocka ut 4000 igen och aldrig bli av med krediten

Ni andra som har Monefit, betalar ni varje månad enligt plan eller har ni avbetalning ? Vad händer ? Jag kan inte betala 6000 varje månad för mitt lån där för att sedan plocka ut 4000 igen och aldrig bli av med krediten
Någon som har någon input om avbetalning hos Monefit ? Vågar man avvakta med betalning på ett lån på 60 000 kr och hoppas det går till deras inkasso ?

Nån som testat på sistone?
Nej, men bara skippa dom.
Sätter en röd flagga för detta oseriösa företag.
Finns endast en postbox, svarar aldrig på mejl, tog evigheter och var i princip omöjligt att lösa ut sig, då lades det givetvis på ränta och mer. Oseriöst företag som livnär sig på lånehajar, med fult upplägg.
Så är nästan alla aktörer på marknaden, men dessa är bland dom absolut värsta.
Bara nej. Varnar starkt för dessa som sagt.

Mitt monefit blev uppsagt i början av 2023.
Var inte så mycket kvar men fick inget underlag att betala.
Men sen dess har jag inte hört någonting för det går inte att få någon kontakt.
Hur har ni andra gjort?
Är ju fan helt sjukt.

Mitt monefit blev uppsagt i början av 2023.
Var inte så mycket kvar men fick inget underlag att betala.
Men sen dess har jag inte hört någonting för det går inte att få någon kontakt.
Hur har ni andra gjort?
Är ju fan helt sjukt.
Samma här -de svarar inte trots att jag skickar säkert över 30 mail och ringt. Jag undrar hur detta skulle bedömas om man om några år får en räkning med extrema räntor pålagda… I så fall kan ju låneföretagen sätta det i system.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp