Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Nån som legat efter typ 8-10 dagar sen betalt det som förfallit som kunnat ta ut som vanligt igen (vet att det strular med själva uttaget ibland så inte det jag undrar.

Utan jag vill veta om man är "lite" sen om de spärrar för uttag då eller inte.

Nu fick jag egentligen svar första gången. De som stod i mejlet om att hela summan ska betalas var fel, utan att jag ska betala alla fakturor som jag ligger efter med för att lånet inte ska bli uppsagt.
Jag skickade mejl att jag inte heller hade möjlighet att betala det och undrade om jag kan betala 1 faktura denna månad för att sedan betala ikapp. Då fick jag svar snabbt att det gick bra.

Någon som vet hur man höjer sin kredit? Har tre återbetalda aviseringar och tänkte höja från 30 till 60,000 SEK.

Någon som vet hur man höjer sin kredit? Har tre återbetalda aviseringar och tänkte höja från 30 till 60,000 SEK.
Går inte höja utan att det skall vara helt återbetalt. Dock har jag hört att dom stoppat lån-utbetalningarna helt nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp