Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Dom här skojarna är bra roliga alltså..
Hur kan den enda betalningsmetoden vara Trustly? Är det för att dom är så ivriga på sina pengar?

En familjemedlem ska nämligen hjälpa mig att slutlösa lånet, vi bor inte jättenära varandra precis och han känner att det är lite väl mycket att sätta över cirka 20000 till mig då han inte har det förtroendet för mig efter år av spelberoende, Sms-lån och så vidare. Finns det inget ställe man kan hitta OCR på? Försökte ringa och mejla Monefit, men inga svar...(såklart).

Någon som fått besked, eller fått tag på monefit?

Fick äntligen tag på creditstar. Enligt deras kundtjänst så har dom begränsningar i sin tjänst och betalar inte ut några pengar just nu . Gäller både creditstar och monefit och det är främsta anledningen till att det blev avslag. Dom hade inte riktigt något bra svar när jag ställde frågan om varför dom inte går ut med den informationen på hemsidan. Så nu har en Bisnode gjorts fast dom visste att dom inte har pengar att låna ut. Enligt kundtjänst kommer dom att meddela alla när tjänsten är igång igen. Oseriösa så det stinker om det.

Tjena nån som har plockat ut på krediten den senaste tiden som fått pengar? Har bara betalat av sen i maj, men skulle behöva 5000 extra denna månad och försökt under ett par dagar att plocka ut men inga pengar kmr!

Tjena nån som har plockat ut på krediten den senaste tiden som fått pengar? Har bara betalat av sen i maj, men skulle behöva 5000 extra denna månad och försökt under ett par dagar att plocka ut men inga pengar kmr!
Slut på pengar

Hur slutbetalar man då?
Eller är tanken att man ska vara låst och inte kunna slutbetala för att dom ska tjäna så mycket som möjligt på det?
Man kan ju bara betala det som är förfallet (om man nu har förfallna fakturor) samt kommande faktura. Hur slutlöser man lånet? Måste vara olagligt att inte ens erbjuda sina kunder att kunna betala i förtid, dom duckar ju alla former av mejl och telefonsamtal från en.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp