Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Är det någon som betalat in hela sin kredit på en betalning?
Hur vet man det totala belopp som ska betalas in om man vill betala allt direkt då man bara får månadsbeloppet?

Är det någon som betalat in hela sin kredit på en betalning?
Hur vet man det totala belopp som ska betalas in om man vill betala allt direkt då man bara får månadsbeloppet?
Det är väl räkningen och resten av kapitalbeloppet?

Räntan till den 15 och hela summan DU lånat alltså.

Märkligt att det går relativt snabbt och smidigt att få ansökan godkänd men sen när det kommer till utbetalning och att få tag i dom så är det I princip omöjligt oavsett vilken kontaktväg man än försöker med :/

någon som lyckats betala in mer än månadsbeloppet?
man betalar ju via trustly och verkar inte gå att ändra belopp som man betalar in..?

Är det någon som kan hjälpa mig och förklara hur jag gör för att få kontohistoriken i pdf format. Har aldrig gjort det förut. Tacksam om någon kunde förklara.

Är det någon som kan hjälpa mig och förklara hur jag gör för att få kontohistoriken i pdf format. Har aldrig gjort det förut. Tacksam om någon kunde förklara.
Jag kan hjälpa dig on du har samma bank som jag. Vilken bank har du?

Jag har även mailat med det händer ingenting när jag försöker göra uttag.Jag undrar om det som står iban ska man bara skriva vanlig kontonummer eller hela iban

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp