Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Weho nu blev min ansökan godkänd loggade in & står direkt 60000/60000 använt & hade pengarna på kontot redan. Ansökte i fredags, blev godkänd första gången onsdag, gjorde uttag & godkänd idag fredag & pengar på kontot direkt. Så exakt en vecka från min första ansökan

Weho nu blev min ansökan godkänd loggade in & står direkt 60000/60000 använt & hade pengarna på kontot redan. Ansökte i fredags, blev godkänd första gången onsdag, gjorde uttag & godkänd idag fredag & pengar på kontot direkt. Så exakt en vecka från min första ansökan
Nya medlemmar tycks ha flyt ;-)

Väldigt många nya medlemmar som påstår att saker och ting går supersmidigt, däribland trådskaparen i senaste Creditstar-tråden. Hur snabbt fick du pengarna Streetspirit? Jag har fått två mail om tekniska problem och att det nu ska vara åtgärdat. Gjorde uttag igår vid 13 och även ett nytt försök nu vid 10-tiden. Hur snabbt fick du pengarna och när stod det utnyttjat på mina sidor?

Du skriver aningen osammanhängande.
Ska kanske vara ännu mer tydlig då.
Jag ansökte och skickade in lite kompletterande underlag (kontoutdrag och en översikt som kunde visa att jag var ägare av kontot). Efter ett tag fick jag ett mejl och ett SMS att allting godkänts. Jag gjorde senare ett uttag, efter ett tag fick jag på mejlen att låneansökan godkänts (uttaget alltså) även om det är otydligt.
Låneavtalet vill jag minnas kom efter att jag ansökt, minns inte om jag var beviljad då eller ej innan det kom.
Men pengar fick jag, tog någon dag.
Jacob, hur snabbt fick du pengarna och när stod det " summa utnyttjat av summa " jag har gjort två uttagsförsök och det står fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat.

Väldigt många nya medlemmar som påstår att saker och ting går supersmidigt, däribland trådskaparen i senaste Creditstar-tråden. Hur snabbt fick du pengarna Streetspirit? Jag har fått två mail om tekniska problem och att det nu ska vara åtgärdat. Gjorde uttag igår vid 13 och även ett nytt försök nu vid 10-tiden. Hur snabbt fick du pengarna och när stod det utnyttjat på mina sidor?
Jag gjorde ett uttag och fick pengarna in på kontot i samma stund. Informationen på hemsidan uppdaterades samtidigt som jag gjorde uttaget.

Intressant hur många ärenden hos Monefit som kommer hamna hos Kronofogden när man inser att man inte kan betala deras hutlösa månadskostnad. Tippar på en hel del.

Intressant hur många ärenden hos Monefit som kommer hamna hos Kronofogden när man inser att man inte kan betala deras hutlösa månadskostnad. Tippar på en hel del.
De skickar väl till inkasso först?
Jag har 1472, hutlös summa men absolut sett värre summor. Lånet var på 16000.

Hur, var och när kommer faktura för detta lån?
Eller kommer de komplicera detta så fler hamnar hos inkasso/KF?
Fakturorna finner man på hemsidan, går att betalas via Trustly. Min faktura dök upp för någon dag sedan, förfallodatum 15:e i varje månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp