Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Nu har min ansökan ändrats och står såhär på sidan:

Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.

Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”

Ansökte i onsdags och inget svar från kundtjänst….

Tack för ditt intresse för Monefit-produkterna. Tyvärr, det gick något fel med din senaste ansökan - den antingen avbröts, avvisades eller gick ut. Kontrollera din e-post för de exakta orsakerna.

Du kan försöka ansöka igen och komma i kontakt med vår kundsupport på kundtjanst@monefit.se ifall du får ett fel igen utan konkret förklaring.”

Samma för mig

Avslag.

Jag fick så. Däremot hade jag inte skickat in kompletterande uppgifter då, när jag gjorde det så blev jag beviljad.
Behöver inte alls betyda avslag dvs.
Inte hört någon som fått avslag ännu?
Vad det för kompletterande uppgifter du skickade? Har inte hört ett ljud från dom skickade du bara in dom utan att dom bad om de ?

Vad det för kompletterande uppgifter du skickade? Har inte hört ett ljud från dom skickade du bara in dom utan att dom bad om de ?
Skickade först in kontoutdrag på de senaste 4 månader. Sen ville de att jag skulle bevisa/styrka att det var jag som ägde kontot.
Skickade in det, inget svar, skickade in det igen och då ganska så tätt inpå fick jag ett SMS att jag var godkänd.

Skickade först in kontoutdrag på de senaste 4 månader. Sen ville de att jag skulle bevisa/styrka att det var jag som ägde kontot.
Skickade in det, inget svar, skickade in det igen och då ganska så tätt inpå fick jag ett SMS att jag var godkänd.
Okej ja men då prövar jag skicka ett kontoutdrag så får vi se vad som sker

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp