Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Knepig låneprocess. Ett beviljande innebär tydligen inte att allt är klart utan ett begärt uttag räknas som en låneansökan som nu ska behandlas. Räknar inte med annat än avslag.

Ni som begärt ett uttag/skickat in den slutliga låneansökan. Fick ni besked om godkänt uttag/godkänd låneansökan samma dag?

Ansökte 60000. Fick Mail idag att DIN LÖNEANSÖKAN HAR GODKÄNTS.
Loggade in och gjorde uttag.
Det står nu (Vänta tills vi gör de sista kontrollerna så att vi kan aktivera din Monefit-kredit. Vi ska meddela dig via email så snart det är klart.)
Har någon fått avslag efter det?
Fick du det godkänt och utbetalt?

De bad mig att styrka att jag var kontoägare.
Gjorde det, sen hörde jag inget på 1-2 dagar både ringt och mejlat. Mejlade dem uppgifter igen och då fick jag mejl om att jag blivit godkänd min ansökta kredit (16000).
Väntar på att de ska betalas ut. Känns som att man kund fått mer, typiskt:rolleyes:

Fick besked om godkänd låneansökan och pengarna på kontot inom en timme. Skönt att kunna släcka en inkasso :)

Hur gör ni för att skicka in kontohistroik 4 månader ich någon som fick med speltransaktioner plus anmärkning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp