Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Ansökte 60000. Fick Mail idag att DIN LÖNEANSÖKAN HAR GODKÄNTS.
Loggade in och gjorde uttag.
Det står nu (Vänta tills vi gör de sista kontrollerna så att vi kan aktivera din Monefit-kredit. Vi ska meddela dig via email så snart det är klart.)
Har någon fått avslag efter det
Någon som kan svara på min fråga?

Håll utkik i skräpposten, sambon fick besked efter någon timme att uttaget godkänts.
Nu har pengarna kommit säger sambon.

Är det någon som fått ett avslag..eller får man inget svar om det avslag?

Hej , undrar vad ni skrev på clearings plus iban kontonummer ? Jag har nordea och får inte ihop ansökan. Mvh nisse

Är det någon som fått ett avslag..eller får man inget svar om det avslag?
Troligtvis inget svar i nuläget när det är avslag. Jag har haft min ansökan om 20 k i 13 dagar nu. Bifogade pdf fil med 4 senaste månaderna samma dag som de bad om det. Inte hört ett ord eller fått nått mera mejl efter det. Jag kan heller inte göra nått på "mina sidor" varken göra en ny ansökan eller uppdatera nån info då kommer en liten ruta med not permitted to upp. Men vad vet jag.

Hej , undrar vad ni skrev på clearings plus iban kontonummer ? Jag har nordea och får inte ihop ansökan. Mvh nisse
Logga in på Nordea och gå till ditt personkonto sen klickar du på visa kontouppgifter där kommer infon du vill ha.

Ditt iban står att under kontodetaljer. Gå in på kontot och överst finns en text att klicka på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp