Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Berätta mer för du verkar vara den enda som överhuvudtaget fått någon återkoppling på ansökan. Hur mycket fick du låna? Bisnode? Autogiro? Etc
Bisnode. Den togs efter jag skickat in kontoutdraget. Jag ansökte förra måndagen, pengarna betalades ut i fredags efter att jag frågat kundtjänst två gånger hur det gick. Trevlig kundtjänst. Men många buggar verkar de ha.

Tar väl kanske lite tid innan de kommer igång.
Men min känsla är fortfarande att dessa är oseriösa och aningen oförskämda.
De ringde upp mig när jag började med att skicka 3 senaste lönespec: Hej, hur kommer det sig att du inte skickat kontoutdrag? Du verkar ha svårt att förstå upplägget. Varför har du svårt att fatta.
Helt otroligt.
Jaja... :)

Jag har fått. Tog en jäkla tid men det gick.
Hur lång tid?

Står så här för mig, ansökte i lördags. Vi verifierar dina uppgifter och kontoutdrag. Vi kommer att meddela dig så fort vi är klara med ett beslut. Ansökningar som lämnas in efter vår arbetstid kommer att granskas först nästa arbetsdag.

Hur lång tid?

Står så här för mig, ansökte i lördags. Vi verifierar dina uppgifter och kontoutdrag. Vi kommer att meddela dig så fort vi är klara med ett beslut. Ansökningar som lämnas in efter vår arbetstid kommer att granskas först nästa arbetsdag.
Samma för mig. Dagen efter fick jag sms och mail att ansökan var godkänd.
Det var i onsdags. I fredags betalades pengarna ut.

Ansökte i lördes fortfarande verifierar de mina uppgifter. Någon som fått svar när de mailat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp