- Meddelanden
- 43
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 32
Någon som lyckats höja sin gräns?
Går det att höja utan att återbetala hela beloppet?
Går det att höja utan att återbetala hela beloppet?
Jag fick svar blev godkänd första dagen upplysning kom två dagar senare tror jag.Uttag dröjde länge ca. Två veckor tills pengar landade på kontoÄr det någon som fått svar på sin ansökan de senaste 2 veckorna? De har inte ens tagit någon kreditupplysning på mig.
Jag får inget svar på min ansökan överhuvudtaget. Sökte första gången för över en månad sen då ville dom ha kompletterande uppgifter, kontohistorik i pdf. Har sedan skickat det vid flera tillfällen då min ansökan hela tiden går ut eftersom dom inte behandlar den. Försökt maila dom och frågat varför de inte ger svar på ansökan men de svarar aldrig. Har aldrig någonsin varit med om ett mer oseriöst lånebolag. Försöker hitta en annan lösning på mitt tillfälliga problem så jag kan be dessa fara och flyga.Jag fick svar blev godkänd första dagen upplysning kom två dagar senare tror jag.Uttag dröjde länge ca. Två veckor tills pengar landade på konto
Måste fråga dig om du fått svar på din ansökan.Hur jäkla lång tid tar det att få svar på en ansökan?
Nope, ingenting…Måste fråga dig om du fått svar på din ansökan.