Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monara vilket skämt!

Fick till svar att om man fått avslag en gång kan man inte söka igen.Så förutsättningar kan tydligen inte förändras enligt dom.Detta finner jag märkligt.Fler som fått samma svar?

Fick till svar att om man fått avslag en gång kan man inte söka igen.Så förutsättningar kan tydligen inte förändras enligt dom.Detta finner jag märkligt.Fler som fått samma svar?
Du kanske kan söka igen efter några månader? Vissa har såna regler, att har man fått avslag så kan man tidigast söka igen efter tre eller sex månader. Har varit med om detta men minns inte hos vilka. Det var dock inte Monara.

Monara är samma för mig, lika på kredera. En gång avslag alltid "bannad" (lika bra i och för sig men ändå skumt förfarande)

Du kanske kan söka igen efter några månader? Vissa har såna regler, att har man fått avslag så kan man tidigast söka igen efter tre eller sex månader. Har varit med om detta men minns inte hos vilka. Det var dock inte Monara.
Det går inte söka igen överhuvudtaget hos Monara.Det är ju värdelöst.Dömd på förhand liksom.

Kanske lika bra. Alla sms lån förstör mångas liv med sina räntor... Vet inte ens hur det kan vara lagligt... ångrar mig att jag någonsin tog en sådan lån... väldigt lätt att fastna med dem... speciellt farligt för spelberoende... varför söker du kust nu lån överallt?
Behöver du samla? Då kanske du ska avvakta och ta samlingslån? Eller är du spelberoende ?

Kanske lika bra. Alla sms lån förstör mångas liv med sina räntor... Vet inte ens hur det kan vara lagligt... ångrar mig att jag någonsin tog en sådan lån... väldigt lätt att fastna med dem... speciellt farligt för spelberoende... varför söker du kust nu lån överallt?
Behöver du samla? Då kanske du ska avvakta och ta samlingslån? Eller är du spelberoende ?
Håller med. Förfäras över att man tipsar varandra om snabblån - rakt ner i skiten. Sluta ta snabblån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp