- Meddelanden
- 50
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 102
För mig står det typ ”det ser ut som att du inte befinner dig i Sverige, kontakt kundtjänst” någon som fått liknande felmeddelande?
Ja jag fick det också när jag var ansluten mot Wi-Fi. Stängde sedan av det och körde på mobildatan och då funkade detFör mig står det typ ”det ser ut som att du inte befinner dig i Sverige, kontakt kundtjänst” någon som fått liknande felmeddelande?
Tack! Fungerar att stänga av Wi-Fi, men fick avslag på min ansökan. Vilket inte var någon överraskning med tanke på att jag har usla förutsättningar.Ja jag fick det också när jag var ansluten mot Wi-Fi. Stängde sedan av det och körde på mobildatan och då funkade det
Så har man en gång fått avslag är man körd for life? Härligt system de harTydligen så är den ansökan från förra året och de går inte ansöka på nytt enl kundtjänst om man fått avslag??

Ja logga in på - Min upplysning (Bisnode) så kan du se dina egna uppgifter samt vilka förfrågningar som är registrerade.Vet någon vart man kan se antal bisnode ff som man har?
Menar du den?Ja logga in på - Min upplysning (Bisnode) så kan du se dina egna uppgifter samt vilka förfrågningar som är registrerade.
Min Upplysning
På Min Upplysning kan du se din kreditprofil helt gratis. Få alla upplysningskopior från Dun & Bradstreet digitalt. Bevaka dina personuppgifter och se ditt kreditscore med Min Bevakning och bevaka företag med Företagsbevakning.www.minupplysning.se
Monara suger.Någon som höjt sin kredit hos Monara ?
När man ska gå vidare till utöka kreditgräns så är allt ibockat förutom ”nuvarande kreditgräns under 30 000 kr) Jag ligger långt under den gränsen . Omöjligt att nå kundtjänsten dessutom .