Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monara - Ny kontokredit 30000 kr utan uc

För mig står det typ ”det ser ut som att du inte befinner dig i Sverige, kontakt kundtjänst” någon som fått liknande felmeddelande?

Ja jag fick det också när jag var ansluten mot Wi-Fi. Stängde sedan av det och körde på mobildatan och då funkade det
Tack! Fungerar att stänga av Wi-Fi, men fick avslag på min ansökan. Vilket inte var någon överraskning med tanke på att jag har usla förutsättningar.

Vet någon vart man kan se antal bisnode ff som man har?

Vet någon vart man kan se antal bisnode ff som man har?
Ja logga in på - Min upplysning (Bisnode) så kan du se dina egna uppgifter samt vilka förfrågningar som är registrerade.

Ja logga in på - Min upplysning (Bisnode) så kan du se dina egna uppgifter samt vilka förfrågningar som är registrerade.
Menar du den?
Screenshot_20220401_083212_se.invativa.muapp.jpg

Någon som höjt sin kredit hos Monara ?
När man ska gå vidare till utöka kreditgräns så är allt ibockat förutom ”nuvarande kreditgräns under 30 000 kr) Jag ligger långt under den gränsen . Omöjligt att nå kundtjänsten dessutom .

Någon som höjt sin kredit hos Monara ?
När man ska gå vidare till utöka kreditgräns så är allt ibockat förutom ”nuvarande kreditgräns under 30 000 kr) Jag ligger långt under den gränsen . Omöjligt att nå kundtjänsten dessutom .
Monara suger.
Jag har följt alla deras kriterier för en
Höjning, så jag ansökte och fick avslag. Sen fick jag inte svar av deras Kundtjänst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp