Då ska jag testa oxå 35 ff och 1Utbetalt o pengar direkt har seb
Några övriga lån och hur stor skuld har du isf?Om detta är till nån hjälp så fick jag 5000 nyss med 1 bisnode 50+ff 400 k inkomst
Nu funkade det för mig med. Strul med bank id baraUtbetalt o pengar direkt har seb
Personen ovan hade 50+ förfrågningar och en 1:a hos Bisnode. Har du väldigt låg inkomst och/eller anmärkningar förstår jag. Annars verkar det handla om ett lotteri. Fick själv avslag för några månader sen med ca 10 ff och en 6:a hos Bisnode.Testade på skoj, fick avslag. Troligen pga jag har ganska många ff på bisnode och således dåligt bisnode betyg.
Vet inte om andra skulder syns, i så fall har jag 115k på bisnode.
Ja jag vet inte om allt är uppdaterat för jag blev av med min anmärkning för 2 veckor sedan och det skapade problem nu när jag sökte samlingslån. Det löste sig men men.Personen ovan hade 50+ förfrågningar och en 1:a hos Bisnode. Har du väldigt låg inkomst och/eller anmärkningar förstår jag. Annars verkar det handla om ett lotteri. Fick själv avslag för några månader sen med ca 10 ff och en 6:a hos Bisnode.
Det låter som ett lotteri för jag fick nu med en 1a och ca 30ffPersonen ovan hade 50+ förfrågningar och en 1:a hos Bisnode. Har du väldigt låg inkomst och/eller anmärkningar förstår jag. Annars verkar det handla om ett lotteri. Fick själv avslag för några månader sen med ca 10 ff och en 6:a hos Bisnode.