Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monara blev beviljad höjning

Nu kan ni ansöka om högre kreditgräns, blev beviljad högre nu, får se om det funkar. från 5 till 10k

Ja, det funkade, så ni som har konto där och inte kunnat utöka förut, det funkade nu för mig om ni varit där i minst 3 månader osv

Tack för tips! Blev beviljad en höjning men går ej signera avtalet står bara och snurrar. Kunde du signera?

Tack för ditt snabba svar! Försökt sedan igår utan resultat :-( När jag uppdaterar snurrar det lite till sedan åker jag tillbaka till startsidan - detta händer varje gång. Otroligt hur de kan lansera med så dålig teknik….

Tack för ditt snabba svar! Försökt sedan igår utan resultat :-( När jag uppdaterar snurrar det lite till sedan åker jag tillbaka till startsidan - detta händer varje gång. Otroligt hur de kan lansera med så dålig teknik….
Konstigt.. var samma för mig först att det bara snurrade och sen uppdaterade jag sidan och fick göra om och signera och då funkade det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp