Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Moderatorer - gör ni något åt förlöjligande och mobbing?

@Krelf @Frågvos
så svårt är det inte att vara saklig i bemötande och sak. Och kanske lite vänlig .
Jeez…

@Krelf @Frågvos
så svårt är det inte att vara saklig i bemötande och sak. Och kanske lite vänlig .
Jeez…
Försöker alltid vara vänlig och tycker så klart alla ska vara det men man får ju leva med lite på internet det hör till tyvärr.
Men lämnar detta där har sagt det jag vill :)

Det är alltid svårt i att i skrift uttrycka det man eg menar då man skriver svar på ett inlägg. Så lätt att saker missförstås i tas för något annat än det skribenten eg menade. Så mkt enklare öga mot öga då man oxå uppfattar varandras känslor o kroppsspråk.
Men det sagt så tror jag inte alltid på att stryka varandras medhårs i allt. Ibland kan sanningen vara tuff att höra och man kanske uppfattar det som påhopp, mobbing mm. Och man ser inte personen framför sej som skrev det som man uppfattade som elakt fast det eg var i all välmening. Jag säger som en gammal kollega till mej... " Love, peace and understanding"
1f642.png
<3:folded:

Frågan är hur det går för de som blir mobbade! Hoppas de flesta kan ta revansch senare i livet.
De som blir offer för mobbning i skolan kan få stora problem med självkänsla senare i livet. Mobbning ska tas på allvar och det ska vara nolltolerans mot mobbning tycker jag. Det tillhör sunt förnuft att visa respekt mot varandra

Hur svårt kan det vara att bara låta bli att svara och gå vidare om man nu tycker att ett inlägg är idiotiskt?
Tragiskt att vissa är här på forumet för att klanka ner på andra för att själva må bättre, säger ganska mycket om hur de mår.

Menar du att jag inte är det. Eller vad är det du menar?
Nej absolut inte. Lite felformulerat men menar att det finns kränkningar på forumet även om inte alla har sett det. Lite trött också på att det kommer kommentarer av vissa typ: lite får man tåla. Det handlar inte om det utan vill bara att folk ska vara respektfulla i sina svar.
Sorry för formuleringen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp