Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobilt bredband med sluldsaldo

Då man tyvärr inte kan behålla samma avtal man haft i drygt 10 år för bredband behöver jag hitta något annat för att få internet i min nya bostad då de inte har någon möjlighet att leverera internet på nya boendet. De flesta verkar vara svåra med anmälningar och skuldsaldo. Hur har ni andra gjort? Internet är numera livsviktigt för en fungerande vardag

Min sambo har skuld hos KFM och typ 10 anmärkningar - inga problem att teckna varesej bredband eller el. Bredband via Comhem tidigare och nu via Tele2?

Då man tyvärr inte kan behålla samma avtal man haft i drygt 10 år för bredband behöver jag hitta något annat för att få internet i min nya bostad då de inte har någon möjlighet att leverera internet på nya boendet. De flesta verkar vara svåra med anmälningar och skuldsaldo. Hur har ni andra gjort? Internet är numera livsviktigt för en fungerande vardag

Mobilt bredband från samma ställe då?

Noll täckning på kartan. Otroligt nog. Fick avsluta allt jag hade där. Tog emot verkligen då jag vet hur svårt det kan vara att få till ett schysst abonnemang i min sits

Vem är det som levererar internet i din fastighet? Comhem/Tele2 är väl tillsammans med Telia i princip helt marknadsledande och alla dessa tre låter teckna?

Vem är det som levererar internet i din fastighet? Comhem/Tele2 är väl tillsammans med Telia i princip helt marknadsledande och alla dessa tre låter teckna?
Telia kunde inte leverera till min nya adress. Skugga just här. Tele2 nekar då jag har skuldsaldo hos KFM. Kör inte fler försök via internet då det görs kreditupplysningar, får väl försöka ringa runt och fråga

Telia kunde inte leverera till min nya adress. Skugga just här. Tele2 nekar då jag har skuldsaldo hos KFM. Kör inte fler försök via internet då det görs kreditupplysningar, får väl försöka ringa runt och fråga

Vilka ska du ringa, om du inte kan ha mobilt bredband? Jobbigt att ha noll täckning :(

Jag tecknade vanligt bredband hos bredband2 med skuldsaldo och utmätning , dom har inte upplysning ens ! 218 kr månad 100/10 ! Super nöjd verkligen

Alltså, skugga på 4g?

Banhof kan du få då de inte har någon bindningstid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp