Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobiloperatör som inte tar Bisnode?

Tjena!

Tydligen får jag inte plocka ut en ny lur hos Telenor utifrån Bisnode som togs. Har varken anmärkningar eller skuldsaldo men en hög förfrågningar. Kanske det som spökade…funderar på att byta operatör när delbetalningen för nuvarande lur är kvar nästa månad. Finns det någon operatör som använder creditsafe och INTE Bisnode?

Telia använder inte Bisnode eller UC.

Har en avbetalning hos Sergel inkasso gällande Telia Pay. Antar att man är spärrad ifrån att skaffa abonnemang hos Telia utifrån det? :D

Har en avbetalning hos Sergel inkasso gällande Telia Pay. Antar att man är spärrad ifrån att skaffa abonnemang hos Telia utifrån det? :D
Yes I'm afraid so. Hur ser din UC ut då?
Har för mig att jag fick en upplysning från Tele 2 där i januari 2021 så de använder nog både Bisnode och UC

Yes I'm afraid so. Hur ser din UC ut då?
Har för mig att jag fick en upplysning från Tele 2 där i januari 2021 så de använder nog både Bisnode och UC
UC:n ser ok ut men det spelar väl mindre roll i sammanhanget vad gäller Telia, om de nu använder Sergel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp