Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobillån - inkassobolag?

Hej,

överväger att låta en lån från mobillån gå till inkasso för att lösa det i samband med lön. Använder de Avida? Går det att få ett anstånd på 5-10 dagar hos deras inkasso?

www.mobillan.se

Vet inte vilket Inkasso dom använder, Du har inte prövat och prata direkt med mobillån? Vem vet, dom kanske är snälla.

Sist jag hade inkasso där (maj-2012) hade de Avida finans som inkassobolag och gick aldrig med på betalningsplan men 5-10 dagar sen betalning var inga problem, dock fick jag inte låna igen. Men de har kanske bytt till svea nu

Sist jag hade inkasso där (maj-2012) hade de Avida finans som inkassobolag och gick aldrig med på betalningsplan men 5-10 dagar sen betalning var inga problem, dock fick jag inte låna igen. Men de har kanske bytt till svea nu

Tvärtom! Hade svea förut och avida nu

lånegivare kan byta inkssobolag många ggr.funkar det inte driva in pengarna med ena inkassot så byter dom till annat.

jag hadde också svea inkasso när mitt mobillån gick dit.men det är ett tag sedan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp