Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobillån inkasso

Från har varit sjukt otrevliga och verkligen inte hjälpt till med något så finns det lite hopp även från dom , mailade idag efter jag inte betalat för förra månaden, fick från deras inkasso idag. Mailade och sa jag kan inte betala och kommer inte kunna betala förrens de 23 när lönen kommer. Det var helt ok så hon...även kunde jag få betalningsfri månad denna månaden :) sen skrev hon att dom skickar alltid ut hot om uppsägning att man har då 30 dagar på sig att betala innan det skickas vidare .

Någon mer som har erfarenheter av dessa?
Jag har :) har lån hos dom på ca 40k. Den krediten har legat hos inkasso och krediten har sagts upp för länge sedan...dom har hotat varje månad med kronofogden men inte skickat dit..tror mitt kontrakt sades upp i augusti och fortfarande inte skickat det ...mycket hot men händer inte så mycket

Jag har :) har lån hos dom på ca 40k. Den krediten har legat hos inkasso och krediten har sagts upp för länge sedan...dom har hotat varje månad med kronofogden men inte skickat dit..tror mitt kontrakt sades upp i augusti och fortfarande inte skickat det ...mycket hot men händer inte så mycket
Okej. O dom kör helt eget inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp