Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobillån godkänner inte avbetalningsplan??

Har lån hos Mobillån och smskredit. Fundera att släppa allt till Inkasso. När fick du avbetalningsplan ? Hur fick du 5x ? Svea har godkänd tidigare bara 3x

Fick avbetalningsplan i november 2013 men bara på 3 gånger Svea tillät inte på fler månader.

Har lån hos Mobillån och smskredit. Fundera att släppa allt till Inkasso. När fick du avbetalningsplan ? Hur fick du 5x ? Svea har godkänd tidigare bara 3x

Jag har 2 gånger kvar, så 3 månader sedan alltså.

Du behöver få kontakt med en handläggare, dom kan ge delat på sex gånger oftast. Kundtjänstpersonalen har inget att säga till om alls om du kontaktar din handläggare.

För Mobillån fick jag dock som sagt fem gånger. Någon motivering fick jag inte, var nöjd med den avbetalningsplanen.

Senast ändrad:
Fick avbetalningsplan i november 2013 men bara på 3 gånger Svea tillät inte på fler månader.

När man ansöker via formuläret kommer man i kontakt med vanlig kundtjänstpersonal, det stämmer att dom alltid påstår att det enbart går med 3 månader, dom har väl order om det får man anta.

Men har du kontakt med en handläggare kan dom nästan alltid ge dig sex månader. Jag har ju det på flera. Alltid genom kontakt med handläggaren personligen. Bara dom som går att prata med. Dom underordnade går bara på order och upprepar standardsvar.

Fick en annan avbetalningsplan av Svea Inkasso på sex gånger för bara några dagar sedan efter kontakt med handläggaren.

Senast ändrad:
Varning mobil lån

Jag lånade i januari 4000:- och jag hade betalt tillbaka innan förfallodatum i ordning men nu får jag inte låna igen där på grund av deras kredit modell som väljer kunder utan underskott. Helt sjukt vem skall låna där då hoppas de försvinner snart från marknaden sjuka regler och hemska avgifter.

stämmer, sedan om du har lån hos Mobillan, kan ej längre låna hos smskredit samtidigt även om du har typ förlängt och betalt förlängnings avgift

Mobil lån

Men vem skall kunna låna från de man lånar inte från dessa bolag om man har bra ekonomi, de räknar val inte sig som en vanlig bank.

Betalade sista delen av min avbetalningsplan den 28/1 i morse fick jag sms att jag kunde låna igen. Men det är väl ingen idé att söka eftersom jag har stort underskott av kapital

är det någon som har fått avbetalning hos deras "mobillan" inkasso nyligen efter Feb

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp