Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobilabonnemang upplysning

någon som kan bekräfta att Telia tar Creditsafe även vid mobilköp?

Någon som vet sida som använder creditsafe?

Alltså jag förstår inte.

Gick till Tele2 butiken nu. Frågade om jag kunde ta en mobiltelefon (199 kr i månaden) och ett abonnemang.

...att ta abonnemanget gick superbra men absolut inte telefonen. Jag har typ inga synliga lån på Bisnode. Jag har bra inkomst och jag har inga anmärkningar.

Vad är grejen, måste man ha 7+ i betyg hos Bisnode för att få ta en mobiltelefon hos Tele2 eller vadå? Inga obetalda skulder hos dom heller.

Jag fattar inte heller.. så jävla lökigt..

Alltså jag förstår inte.

Gick till Tele2 butiken nu. Frågade om jag kunde ta en mobiltelefon (199 kr i månaden) och ett abonnemang.

...att ta abonnemanget gick superbra men absolut inte telefonen. Jag har typ inga synliga lån på Bisnode. Jag har bra inkomst och jag har inga anmärkningar.

Vad är grejen, måste man ha 7+ i betyg hos Bisnode för att få ta en mobiltelefon hos Tele2 eller vadå? Inga obetalda skulder hos dom heller.
Inget misskött tidigare heller?

Alltså jag förstår inte.

Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s nät

Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s
Ta och beställ telefon och abbonemang på Comviq.se fick med 1 i betyg för 4 månaders sen utan problem. Comviq kör ju Tele2.s nät
Comviq ägs av tele2 så får han inget hos tele2 så får han inget hos comviq heller tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp