Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mobil & abonnemang trots gammalt utmätningsförsök

Någon som vet ställe där man kan få mobil och abonnemang med gammal anmärkning?

Undra också detta.
Inte åt mig själv dock jag har inledande skuldsanering så jag kan och ska inte kunna få det :D

Snor den här tråden då jag har en relaterad fråga. Har nu Telenor men ska byta till ett billigare abonnemang. Dock har jag dragit på mig skulder på min mobilräkning, dels för den kommande fakturan för den här månaden men även för December månad (köp via Dundle, dumt jag vet!) Tror ni dessa ”skulder” gör att Telenor kommer neka mig ett byte till en anna operatör?

Snor den här tråden då jag har en relaterad fråga. Har nu Telenor men ska byta till ett billigare abonnemang. Dock har jag dragit på mig skulder på min mobilräkning, dels för den kommande fakturan för den här månaden men även för December månad (köp via Dundle, dumt jag vet!) Tror ni dessa ”skulder” gör att Telenor kommer neka mig ett byte till en anna operatör?
Nej men du kommer ju få betala Telenor oavsett. Struntar du i det går det till inkasso osv.

Det förstår jag. Men jag är beredd på att släppa dessa skulder till inkasso.

Någon som vet ställe där man kan få mobil och abonnemang med gammal anmärkning?
Har du skulder hos kfm? Om inte kan du inte försöka få till ett litet lån , vissa banker lånar ut om man har betalni gsanmärknigar med inget skuldsaldo hos kfm. Det billigaste kostar ca 3000kr utan abonnemang, sen tar du kontantkort. Har själv comciq kontantkort och dem har bra priser.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp