Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mobil abonemanget skickades till kronofogden men har betalt nu. Vad händer??

Hade ett abonemang ja inte kunde betala pga va sjukskrivning o andra utgifter så abonemangen stängdes av o skickades till kronofogden,jag bestred ärendet o slapp på såvis pricken och fick 3 veckor extra på mig,kontakde inkassobolaget/segoria och sa ja ksulle betala nu i december,dom drog tillbax ärendet o fallet avskrevs från kronofogden. Jag har fortfarande telenfonen men mitt gamla nr i/kontant kort..skulle gärna vilja ha tebax mitt gamla nr igen då jag haft de i flera år.. med abonemanget då jag nu fått rätsida på min ekonomi..Jag undrar om dom kan starta abonemangtet igen elr om ja aldrig mer kommer kuna ha det igen??:(

De har stängt av abonemnaget tills vidare och när du betalar hela skulden till mobiloperatören så kommer dem att öpnna upp det igen.

Tänkte att de har gått vidare till kronofogden o jag bestred det,att dom inte vill öppna upp abonemanget igen för det gick till kronofogden :(

Du får nog bäst svar av din operatör. Kanske finns det någon här som varit i samma situation dock, men det skiljer sig säkert från fall till fall och mellan de olika operatörerna.

Har mailat dom för 5 dagar sen så väntar på svar:/ är ju jul o så nu så tar väl några dagar till innan ja får svar:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp