Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Moank erfarenheter?

Nej. För mkt betalningar till inkasso på kontot så fick nej
Tack för svar, maken fick erbjudande där via lendo idag. De enda också tyvärr.
Försökte läsa mig till lite här på forumet angående dessa men hittade inte så mycket. Då blir de troligen avslag även här då ?:axelryck:

Moank är nog en av dom mer ovanliga aktörerna man ser dyka upp här på forumet.

@Anam vad hade maken för förutsättningar som fick bud av just dom?

Tack för svar, maken fick erbjudande där via lendo idag. De enda också tyvärr.
Försökte läsa mig till lite här på forumet angående dessa men hittade inte så mycket. Då blir de troligen avslag även här då ?:axelryck:
Jag hade ganska mkt dock och var nog på gränsen att jag fick bud med så kan kanske gå för er får vi hoppas :)

@Anam vad hade maken för förutsättningar som fick bud av just dom?
Inkomst : 330.000kr
Underskott : 2000kr
20 anmärkningar samt
Utmätningsförsök från April 2021 samt historiskt skuldsaldo från april månad som då även nollades..

Så hur han ens fått ett erbjudande vet jag inte.
Han gjorde en chansning på 150.000kr och de erbjöd hela summan mot 5.88 % ränta.
De krävde komplettering som såg de 3 senaste månadsinsättningarna så han fick registrera kontot via tink.
Så jag är väldigt skeptisk, nått måste gått fel så jag inväntar avslag :facejoy::rolleyes::p

Jag hade ganska mkt dock och var nog på gränsen att jag fick bud med så kan kanske gå för er får vi hoppas :)
Återstår och se, här har vi 4 inkasso som betalas varje månad. Kanske är för mycket de också. Men med tanke på hans övriga förutsättningar så har jag inte räknat med nått annat än avslag :p

Inkomst : 330.000kr
Underskott : 2000kr
20 anmärkningar samt
Utmätningsförsök från April 2021 samt historiskt skuldsaldo från april månad som då även nollades..

Så hur han ens fått ett erbjudande vet jag inte.
Han gjorde en chansning på 150.000kr och de erbjöd hela summan mot 5.88 % ränta.
De krävde komplettering som såg de 3 senaste månadsinsättningarna så han fick registrera kontot via tink.
Så jag är väldigt skeptisk, nått måste gått fel så jag inväntar avslag :facejoy::rolleyes::p
Sjukt att han fick erbjudande med 20 anmärkningar.
Tror ju att det kan vara tveksamt att det går igenom sen men hoppas!

Sjukt att han fick erbjudande med 20 anmärkningar.
Tror ju att det kan vara tveksamt att det går igenom sen men hoppas!
Haha ja de tycker jag med. Min första tanke var att man försöker inte ens söka lån med 20 anmärkningar, men han testade för han har inga förfrågningar eller lån/krediter på UC.
Endast gamla inkasso räkningar sen många år tillbaka. Sen dök deras erbjudande upp ca 4h efter ansökan. Helt sjukt!
Återkommer med besked sen :D

Haha ja de tycker jag med. Min första tanke var att man försöker inte ens söka lån med 20 anmärkningar, men han testade för han har inga förfrågningar eller lån/krediter på UC.
Endast gamla inkasso räkningar sen många år tillbaka. Sen dök deras erbjudande upp ca 4h efter ansökan. Helt sjukt!
Återkommer med besked sen :D
Gör det!
Jag fick svar ca 24 timmar efter att jag gjort med Tink så det tog ett litet tag

Gör det!
Jag fick svar ca 24 timmar efter att jag gjort med Tink så det tog ett litet tag
Ringde de dig nått ? Har förberett maken på att de ev kan ringa för de var vad som stod. Men inget samtal än iallafall :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp