Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

@Terry_ fick mina pengar från Ikano idag, la brevet på lådan i fredags!! Ibland är det snabba ryck verkar det som!

Aha! Bra att veta. Varsågod för informationen i alla fall!
"varesej äga eller köpa en Volvo" ... Hoppas bara inte att någon har tänkt att skänka dig en V-kärra, för då måste ju din ambition vara att tacka nej! ;)

There is no such a thing as a free lunch ;)

En fråga angående Resurs Supreme (kort). Kan man flytta pengar ifrån det kortet utan att ha fått det fysiska kortet eller om man har fått det? Vet någon?
Du kan skicka in ett formulär för att föra över pengar till ditt bankkonto.

Målsättning 2021:

Bibehålla samma lön och jämka.
Inte ta nya UC-förfrågningar alls. Finns inget behov till det. Försöka om ett år ha "rent" UC.
Amortera bort allting jag har, på och utanför UC förutom mitt samlingslån på Nordea och Ikano. Då har jag 3.95% och ca 4% i ränta och bara två aktörer.
Amortera på bolånet. Kommer vara skönt om man lyckas amortera bort 50.000 på bolånet och lägenheten går upp någon hundring vilket den bör göra. Fick den under marknadsvärdet.
Lösa allt sambons.
När det har gått ett år kommer jag samla/flytta över det som återstår av Ikano-Lånet till Nordea och då baka in det i bolånet.

Glömde skriva. Ska följa min pension också. Vore skönt kunna ha ca 2.500.000 när året 2021 är slut

@terry tog du renovering så du fick in hela summan på ditt konto? Har med tänkt ett samlingslån till hösten 300k.

@terry tog du renovering så du fick in hela summan på ditt konto? Har med tänkt ett samlingslån till hösten 300k.

Jag angav renovering + samla lån. Angav kreditkortet på 75.000 för att enkelt kunna plocka ut pengarna men såväl Ikano som Forex betalade istället ut allt till kontot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp