Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

En fråga angående Resurs Supreme (kort). Kan man flytta pengar ifrån det kortet utan att ha fått det fysiska kortet eller om man har fått det? Vet någon?
Det framgår på hemsidan: https://www.resursbank.se/betala/supreme-card

Ex. "Försöker du lägga till en betalningsmottagare som vi av någon anledning vi inte vill göra räkningsbetalningar till får du upp följande meddelande. Anledningen till att vi nekar just den betalningsmottagaren kan vara olika.
Du kan till exempel inte göra räkningsbetalningar till något bankgiro som tillhör Resurs Bank eller till konto som du själv äger (både direkt eller indirekt via till exempel ett företag). "

Då är väl svaret i princip nej. Man får ta ut pengarna fysiskt i en bankomat då. Tror dom har relativt hög gräns för det.

Då är väl svaret i princip nej. Man får ta ut pengarna fysiskt i en bankomat då. Tror dom har relativt hög gräns för det.
Det tycks du kunna göra:

"Supreme Card är anslutet till Mastercard och gäller över hela världen. Du kan ta ut kontanter i alla uttagsautomater både i Sverige och utomlands. Du kan göra max tre uttag på 5 000 kr per dag och ta ut högst 15 000 kr under en sjudagarsperiod. Det tillkommer en avgift på 2,97 % av uttagsbeloppet, dock lägst 35 kr. När du tar ut pengar utomlands tillkommer även ett valutapåslag på 1,97 %"

En fråga angående Resurs Supreme (kort). Kan man flytta pengar ifrån det kortet utan att ha fått det fysiska kortet eller om man har fått det? Vet någon?
Jag har ju haft det och vet att jag flyttade pengar fort. Betalo använde jag väl då.

Men du, det är ju inget "billigt" kort direkt ... Välj något annat om du inte redan har sökt det.

Min ambition är faktiskt att inte ha ett enda kreditkort framåt sommaren. Ser ingen poäng och nytta med det!

Jag ställde imorse en fråga till min chef om han tycker Volvo är en bra bil att köra och om den är billig i drift,
MEN, jag har ingen ambition att varesej äga eller köpa en Volvo :)

Jag ställde imorse en fråga till min chef om han tycker Volvo är en bra bil att köra och om den är billig i drift,
MEN, jag har ingen ambition att varesej äga eller köpa en Volvo :)
Aha! Bra att veta. Varsågod för informationen i alla fall!
"varesej äga eller köpa en Volvo" ... Hoppas bara inte att någon har tänkt att skänka dig en V-kärra, för då måste ju din ambition vara att tacka nej! ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp