Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Fick bud. Sökte 350K

Ikano
Forex
Remember (första gången jag får dom)
Nordax
Swedbank (!)
Lån och Spar (300.000)
ResursBank (300.000)
BankNorwegian (200.000)

Flertalet av räntorna var under 6% men över 5%. Nordax var ver 10%.....

Men 350.000 räcker inte. 3500 i månaden är ingenting om jag löser räkningar som kostar mig 10.000.

MEN. Jag behöver 350.000 till så jag ringde Santander som inte gav mig ett bud och dom skulle återkoppla! Vore grymt om jag får med dom på samma UC....

Annars får jag göra en ny ansökan via Lendo/Advisa och hoppas på det bästa! Ringt alla ovan banker förotum Ikano,Swedbank och Nordax. Dom kommer att få ett samtal imorgon.

Banker jag inte fick bud av : Wasa,Santander,Marginalen,Collector,Lendify,ICA och inte heller Coop.

Jag ringde vissa andra ska sägas - enligt dom så nekas man AUTOMATISKT numera om man har Blanco över 500.000 eller över 600.000 eller liknande (från bolag till bolag) Samma gäller om man har en viss överbelåning i procent.

Fick inga exakta siffror.

Betyget jag sökte var 0.5% i UC-risk efter den här ansökan så är mitt betyg 0.8% så förhoppningsvis kan det gå få loss några kronor till :)!

Fick bud. Sökte 350K

Ikano
Forex
Remember (första gången jag får dom)
Nordax
Swedbank (!)
Lån och Spar (300.000)
ResursBank (300.000)
BankNorwegian (200.000)

Flertalet av räntorna var under 6% men över 5%. Nordax var ver 10%.....

Men 350.000 räcker inte. 3500 i månaden är ingenting om jag löser räkningar som kostar mig 10.000.

MEN. Jag behöver 350.000 till så jag ringde Santander som inte gav mig ett bud och dom skulle återkoppla! Vore grymt om jag får med dom på samma UC....

Annars får jag göra en ny ansökan via Lendo/Advisa och hoppas på det bästa! Ringt alla ovan banker förotum Ikano,Swedbank och Nordax. Dom kommer att få ett samtal imorgon.

Banker jag inte fick bud av : Wasa,Santander,Marginalen,Collector,Lendify,ICA och inte heller Coop.
De gånger jag har fått erbjudande av Remember så har jag kunnat valt att höja beloppet ganska ordentligt efter jag gått vidare med de.

Tänk på att Ikano nekade mig med motivering att man ej får ha mer än 80 % i belåning kontra inkomst. Det stod beviljat på Lendo blev avslag manuellt. Går alltid att dra tillbaka ansökan men bara så du är medveten

Hur länge gäller en upplysning hos Lendo?

Kan man få in pengarna från en aktör sen ringa säga det sket sig och att man vill ha en annan aktör?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp