Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Vi har tagit emot och registrerat ditt bestridande.
Du anses delgiven per 2020-03-01. Sökanden kommer att underrättas om att du bestrider.

Som jag förhalade denna. Jösses. Dom ska ha 25K i mars och 25K i april. Trygg kredit.

Kommer du kunna betala den?

Kommer du kunna betala den?

Jag måste ju.
Ska ringa och fixa betalningsfria månader på ett par bolag. Har aldrig nyttjat det på Wasa exempelvis. Där är det ju 3000. Kommer gå men med mycket. Mycket möda och besvär.

Lumify lär snart med skicka betalningsföreläggande.

Jag måste ju.
Ska ringa och fixa betalningsfria månader på ett par bolag. Har aldrig nyttjat det på Wasa exempelvis. Där är det ju 3000. Kommer gå men med mycket. Mycket möda och besvär.

Lumify lär snart med skicka betalningsföreläggande.

Hur sen är du med Lumify? Är själv 2 mån sen.
Ringde alla mina långivare idag. Över 30st. Ingen erbjöd fri månad pga sena betalningar. Däremot var det ok med nästan alla stora långivare att betala in dubbelt eller trippelt i slutet av mars och hoppa över betalning nu. Och ingen av dom rapporterar missbrukad kredit förrän 3 månadsbetalningar har förfallit.

Värre var det med smslånen. Hoppar alla denna månaden förutom betalkoll som hotar med inkasso. Ferratum va helt dumma i huvudet som vanligt och frågade om jag förstod vad ett avtal är. Lol

Den eviga kampen...

Ringde alla mina långivare idag. Över 30st. Ingen erbjöd fri månad pga sena betalningar. Däremot var det ok med nästan alla stora långivare att betala in dubbelt eller trippelt i slutet av mars och hoppa över betalning nu. Och ingen av dom rapporterar missbrukad kredit förrän 3 månadsbetalningar har förfallit.

Värre var det med smslånen. Hoppar alla denna månaden förutom betalkoll som hotar med inkasso. Ferratum va helt dumma i huvudet som vanligt och frågade om jag förstod vad ett avtal är. Lol

Ferratum är dom äckligaste tror jag på marknaden..

Bråkade lite med dem eftersom dom bröt mot lagen gällande räntor, när dom väl skickade det kf så ändrade dom räntan ...

Får hoppas jag aldrig stöter på någon som jobbar där hade lätt tagit ut aggressionen på den personen

Det är verkligen detta jag är glad att slippa faktiskt att jaga pengar varje månad ! För att täcka andra skulder . Ångrar inte en dag att jag släppt mitt och ska betala 300k genom löneutmätning. Lumify släppte jag i november månad tror jag eller oktober förra året . Fortfarande inget betalnings föreläggande från dom alls

Ferratum är dom äckligaste tror jag på marknaden..

Bråkade lite med dem eftersom dom bröt mot lagen gällande räntor, när dom väl skickade det kf så ändrade dom räntan ...

Får hoppas jag aldrig stöter på någon som jobbar där hade lätt tagit ut aggressionen på den personen
Ja dom är riktigt äckliga , släppte mitt och det hamnade hos axactor . Dom kunde ringa kl 22 på kvällen o sånt .. helt sjuka ! Ferratum släppte jag i oktober förra året och ligger fortfarande hos Svea inkasso , dom har inte skickat in som föreläggande på 5 mån !! Och räntan mycket lägre hos svea inkasso .. betalde jag inte 1000 innan till flexlimit så var allt i ränta .. nu kostar det 300 kr mån ! Lite skillnad :)

Ja dom är riktigt äckliga , släppte mitt och det hamnade hos axactor . Dom kunde ringa kl 22 på kvällen o sånt .. helt sjuka ! Ferratum släppte jag i oktober förra året och ligger fortfarande hos Svea inkasso , dom har inte skickat in som föreläggande på 5 mån !! Och räntan mycket lägre hos svea inkasso .. betalde jag inte 1000 innan till flexlimit så var allt i ränta .. nu kostar det 300 kr mån ! Lite skillnad :)

Förvirrad. Vem släppte du till axactor respektive Svea?

Jag vill/måste bli av med Credway inom det närmsta. Den är på 30.000.

Tror den gör att mitt betyg inte blivit bra än.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp