Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Jag skickade mina lönespecifikationer men visst det kan bli lite klydd om VAB och dylikt ska tas i beaktning.

Å andra sidan är det väl bara om inkomsten blir högre än väntat eller om man anger för mycket räntor som det blir kvarskatt eller tänker jag fel?

Min plan B med lägenhet är helt enkelt att låta någon av mina föräldrar köpa den men där jag "bor där".
Det borde rimligtvis inte vara några problem. Sen tar jag över bostadslånet om ett år när jag har stabiliserat mitt utgångsläge ytterligare.
Lånet står på föräldern men jag står för alla kostnader. Hade ändå kommit ner i månadskostnad.

Min plan B med lägenhet är helt enkelt att låta någon av mina föräldrar köpa den men där jag "bor där".
Det borde rimligtvis inte vara några problem. Sen tar jag över bostadslånet om ett år när jag har stabiliserat mitt utgångsläge ytterligare.
Lånet står på föräldern men jag står för alla kostnader. Hade ändå kommit ner i månadskostnad.

Är väl inte alla föreningar som godkänner detta, iaf inte en längre tid. Hsb krävde att jag tog över ägandet av min systers lgh efter 1 år om jag mins rätt. Men kanske var specifikt den föreningen.

En längre tid är inte heller aktuellt

Kan någon förklara en sak för mig.

Jag har avbetalningsplan hos Gothia Inkasso:

Risicum Capital (Lånbutiken) 30.000
Northmill AB (Credigo) 20.000
Credway 35.000
Easycredit (Northmill) 25.000

Nu till min fråga. Jag betalar 5.000 kronor till Gothia varje månad. MEN. Alla pengar dras mot Credigo/Northmill....Så alla andra skulder har växt lite medan Credigo är det nu kvar 5.000 kronor på...
Jag har en avbetalningsplan förvisso men varför fördelas inte pengarna jämnt över alla ovan? Vet någon?

Det kan nog bara Gothia svara på. Det funkar ju inte som vid löneutmätning när det gäller inkasso.

Credway 35.000

Nu till min fråga. Jag betalar 5.000 kronor till Gothia varje månad. MEN. Alla pengar dras mot Credigo/Northmill....Så alla andra skulder har växt lite medan Credigo är det nu kvar 5.000 kronor på...
Jag har en avbetalningsplan förvisso men varför fördelas inte pengarna jämnt över alla ovan? Vet någon?

de tre sista är samma bolag, så kanske därför de betas av en och en. Risicum borde dock dras för sig

Credway 35.000

Dom kanske betar av dyraste skulden först eller nåt?

Vi har tagit emot och registrerat ditt bestridande.
Du anses delgiven per 2020-03-01. Sökanden kommer att underrättas om att du bestrider.

Som jag förhalade denna. Jösses. Dom ska ha 25K i mars och 25K i april. Trygg kredit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp