Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.

Smart. I will have to let things go too. :(
Bra att vinna tid.

ViaConto + Snabbfinans (40.000 vardera) måste släppas. Har inget val. Kommer dock inte låta det bli utslag. Ska försöka på något sätt vinna tid till typ maj 2020.
Vet inte om det är möjligt men jag har ju inte fått första delgivningskvittot av KFM än, räknar med att jag får det slutet på september....Sen kommer jag vänta in påminnelsen också och sen överklaga.
ViaConto är tyvärr en av de snabbare men jag gissar att du har tre månader på dig innan det kommer till kfm men då hinner du få till en plan med den under resans gång.

ViaConto är tyvärr en av de snabbare men jag gissar att du har tre månader på dig innan det kommer till kfm men då hinner du få till en plan med den under resans gång.

Snabbfinans är rätt hyfsad snabb. Leker eget inkasso dessutom.

Så var det för mig.tror dom skickat till riktigt inkassobolag idag.

Är så knepigt att följa skulder när man släpper så många.

Snart spelfri i 18 månader - Ett & ett halvt år. Jag är stolt över det :)!
Suget finns där konstant och jag tänker på det emellanåt men jag tycker jag har det under kontroll. Har min sambo och barn som bakgrundsbild på mobilen så jag ständigt påminns vad som är viktigt här i livet.

Suget finns där konstant och jag tänker på det emellanåt men jag tycker jag har det under kontroll. Har min sambo och barn som bakgrundsbild på mobilen så jag ständigt påminns vad som är viktigt här i livet.
Låter toppen:)
Självklart du ska vara stolt:)

Heja! Och jag 10 månader nu och känner inte alls sug:)!

Håller tummarna för dig. Du har förtjänat det. Tycker du är fantastisk :)!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp